Missä myisin käytettyjä lastenvaatteita?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko Espoossa tai ympäristössä kirpparia, jossa kannattaisi myydä käytettyjä lastenvaatteita ja äitiys- ja lastentarvikkeita?

Suursiivouksen tuloksena laitan paljon tavaraa pois, ja ihan kaikkea en millään raaski laittaa UFF:n tai Fidan laatikkoon. Joukossa on tavaraa laidasta laitaan, paljon hyviä haalareita, alunperin kalliita merkkivaatteita ja myös halpismerkkejä. Itsepalvelukirppikselle en haluaisi viedä, vaan myisin itse, ainakin paremmat. Meilläpäin seuraava ajankohta hyvälle kirppikselle on vasta keväällä, ja silloin ei kai enää kannata talvivarusteiden myynti. Huutonet tuntuu liian vaivalloiselta valokuvaamisineen, kun tavaraa on paljon. Menevätkö vaatteet kaupaksi Vauvan kirpparipalstalla, tarvikkeet kai ainakin? Miten päästä vaatteista eroon? Help!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

olevan secondhand-shopin nimi olisi ollut Skidi. Olen käynyt pari kertaa kun olen ollut sukulaisilla kylässä. Osoite löytyy muistaakseni puhelinluettelosta tai oliko se Aallonhuippu tms...

Siellä on paljon vaatteita eri kokoisille, mutta kaikki ei ole niin kovin hyväkuntoista ja myydyistä vaatteista 50% myyjälle ja 50% kaupanpitäjälle. Eli silloin pitää kyllä vaatteet hinnoitella halvalla (ns. perusvaatteet) jotta menevät kaupaksi. Itse en ainakaan yleensä maksaisi H&M tyyppisistä alusvaatteista (bodyt jne) 1 eur enemmän, ellei olisi jotenkin erityisen söpö tai erikoinen, joten sinulle jäisi tuosta " vain" 50snt!

Mutta mitään ei kaiketi tarvitse tuosta myyntitilistä maksaa erikseen, että jos ei mene kaupaksi niin haet vaan tavarasi pois :)

Vierailija

Ottavat tavarat myyntitilille ja saat 45-50% myyntihinnasta. Tavara on siellä kalliimpaa kuin kirpparilla, joten saatat hyvin saada saman kuin itse kirppiksellä myydessäsi ja ilman itse myymisen ja hinnoittelemisen vaivaa. Käy vaikka noissa katsomassa hintatasoa.

Vierailija

vein aikoinani keskimmäiseltä jääneitä vauvanvaatteita myyntiin töölössä olevaan capperiin. liikkeenpitäjä hinnoitteli vaatteet ja otti itselleen 50% ja minä sain saman.

vaatteet oli suurimmaksi osaksi hyväkuntoista käyttövaatettta, henkkamaukkaa, tuttaa ym. mukana oli muutama merkkivaatekin. ja niin vain kävi että ainoastaan nuo merkkivaatteet meni kaupaksi ja sain kantaa muut vaatteet takaisin kotiin :(

kun tätä ihmettelin niin myyjä myönsi että perusvaatteet menee aika huonosti kaupaksi ja ä-pakkausvaatteet ei ollenkaan eli niitä ei edes ota vastaan. merkkivaatteet on ainoat mitkä menee muttei niistäkään sitten kovin paljon itse kostu.

nykyisin olen myynyt pieneksi jääneet vaatteet nettikirppareilla. jos ei jaksa myydä yksittäin niin vaatteet voi myydä paketeissa, monet tykkää ostaa isomman satsin kerrallaan samalta myyjältä. samoin voi myydä vain noutona eli ostaja tulee kotiin katsomaan vaatteita jolloin niitä ei tarvitse kuvata eikä lähetellä postin kautta.

Vierailija

Ja nimenomaan siellä on mennyt kaupaksi hyvin lastenvaatteet, aikuisten vaatteet olen saanut kantaa sieltä pois myymättä, kun siellä olen nyt kaksi kertaa myynyt tavaraa. Olen lisäksi löytänyt sieltä tytölle ihan kivoja vaatteita silloin tällöin.

Vierailija

Naapurini on suositellut Espoonlahdessa/Kivenlahdessa olevaa secondhand kauppaa, he toki ottavat välistä oman osuutensa, mutta he hinnoittelevat vaatteet puolestasi ja hoitavat myynnin. Nimeä en muista...

Itse olen myynnyt jotain Huuto.netin kautta, mutta se on oikeasti todella työlästä - mielummin möisin muuta kautta, joo ja noi postittelut ei minua kiinnosta.

Olen myynyt jonkinverran tyttäreni vaatteita naapureille ja tuttaville, tuo on ollut todella näppärää. Kotikirpparin/autotallimyynnin järjestäminenkin on yksi potentiaalinen vaihtoehto.

Ja pakko kysäistä, millaista vaatetta sinulla on ylimääräisenä? Itse kaipailisin poikien 80cm -> ja tyttöjen 104cm-> vaatteita. :)

Vierailija

Tuli netissä käymiseen pitkä tauko, koska lapset sairaana ja nyt itsekin, murr!

Annoitte hyviä vinkkejä, kiitos! Erityisesti Espoonmammalta haluaisin kysyä, mahtaako hän muistaa sitä Espoonlahden/Kivenlahden paikan nimeä tai osoitetta edes suurinpiirtein, auttaisi löytämistä?

En ole tehnyt vaatteista mitään listaa, ainakaan vielä. Näin flunssaisena en jaksa edes yöllä tehdä sitä, kotiäidin vapaa-aikaa kun ei muuten ole ;) Vastaajille täytyy valitettavasti kertoa, että melkein kaikki ovat kuitenkin vauvakoosta 98 senttiin, suurin osa pieniä, tyttöjen ja joitakin unisex. Imetyspaidat XL. Muut tarvikkeet vauvanhoitoon liittyviä.

Saan viikonlopuksi miehen kotiin, niin pääsen pähkäilemään tarkemmin, mitä kamoille teen. Kiitos vastanneille vielä kerran!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat