Mistä löytyy yh-isä yh-äidille kaveriksi?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tilanteesta johtuen vietän paljon aikaa lasteni 12v, 9v ja 2v kanssa.

Olisi mukava tavata joku, mies, jolle ei tarvitse selitellä minkälaista arki on, kun ei ole paljon vapaa-aikaa. Kun sitä vapaa-aikaa sitten on, olisi kiva tehdä yhdessä jotain, aikuisena.

Missä sellaisen miehen voi tavata. Oletko itse jo tavannut sellaisen, missä?

Kommentit (7)

Vierailija

pitkä, hyväkroppainen, viihtyy kotona lasten kanssa, millaista musiikkia kuuntelee, mistä muutenkin tykkää jne.. Lista oli TODELLA pitkä. Kaikki minkä näköisen ja oloisen ihmisen haluan.Ajattelin ettei kukaan vastaa ja vähän vitsinäkin tuon ilmoituksen laitoin.Mutta tämä yksi ihminen vastasi. Ja hän oli kaikkea mitä listaani olin pistänyt. n usko sitä aina vielä itsekkään. Tämä mies jopa laskee wc pytyn kannen aina alas, pesee hampaansa aamuin,illoin, käy kerran päivässä suihkussa. Laiattaa pyykkiä, siivoa auttaa ruoan laitossa, joitaa lapsia kuin omiaan. Vuoden verran ollaan yhdessä oltu ja hän käytännössä asunut koko ajan minun ja lasten luona. Alusta asti kaikki on sujunut todella hyvin. Miehellä ei omia lapsia, mutta on opetellut vaipanvaihdot, kylvetykset sun muut, ihan omasta tahdostaan. Baarissa olemme kerraan käyneet, mutta muuten olemme kotona. Vietämme sitä kahdenkeskistä aikaa kun lapset ovat nukkumassa. Joskus oikeatkaan isät eivät tajua mitä on sitoutuminen perheeseen. Ei voi mennä milloin huvittaa ja minne huvittaa, yleensä sinkkumiehet tätä vielä vähemmän ymmärtävät, mutta minun onnekseni ja lasten! Olen löytänyt miehen joka haluaa sitoutua lapsiin, kuin omiinsa ja ymmärtää mitä sana PERHE tarkoittaa. Tuskin olen ainut laatuani, joten kyllä sinäkin oman prinssisi vielä löydät.

Vierailija

aamuisin klo 8 yleensä tekemässä lapsille aamupalaa ja laittamassa niitä koulutielle... no päivisin yrittäkää napata kiinni vilistäessämme kaupan hyllyjen välissä tai voimme kohdata päiväökerhon odotusaulassa ja keretä moi sanoa että ehdimme kotiin ennen kuin toiset lapset tulee koulusta.. illalla sitten hellan äärestä ruokaa laittamasta.. imurin varresta ja siivoustöistä..

siellä me pääasiassa ollaan jos ei töissä satuta oleen..

ja sitten kun on se viikonloppu että lapset menee exälle ym. pois kotoo niin silloin sulaudutaan väkijoukkoon muiden miesten mukana kukin tavallaan toiset baarissa metsästämässä sitä elämänsä onnee toiset jossain muualla, kukin tavallaan, yleensä vaan teillä yh-äidit on juuri silloin se viikonloppu kun vietätte koti-iltaa lastenne kanssa ja turhaa etsimme teitä silloin, ja kun pääsette " vapaalle" on meillä se koti-ilta

jos vapaailtanamme satumme kohtaamaan olemme lottovoittajia molemmat...

ehkä tämä netti on ainoa paikka jossa kerkiämme kohtaamaan ja jossa ajalla ei ole merkitystä se toisen viesti odottaa täällä toista kiireistä huolimatta

mutta näin yh-isänä kyllä oon huomannut että sen yh-äidin vaikka kohtaisikin niin kyllä siihen väliin on monta käytännön ongelmaa tunkemassa.. on molempien lapsilla omat elämänsä, omat koulunsa, ehkä asutaan toisilla paikkakunnilla, todellakin se yhteisen ajan sovittaminen molempien aikatauluun jne...

mutta sanotaan niin että kyllä tosi rakkaus esteet ylittää mutta monia esteitä on joihin voi kompastua.... ehkä näissä edellä kirjoittaneidenkin jutuissa paistaa se helppous että sillä lapsettomalla miehellä on se että voi sitoutua toiseen perheeseen " pelkkä hammasharja mukanaan" mutta kuinka harvassa sitten on näitä sinkkumiehiä jotka ymmärtävät perheen vastuun ja vaatimukset... ehkäpä ovat samaa puuta josta meidät yksinhuoltajaisätkin on veistetty

Terveisin YH-isä 32v (tytöt 8 ja 4)

varattu tällä hetkellä tosin... mutta tulevaa ei vielä ole historiankirjoihin kirjoitettu... aika näyttää...

Vierailija

Minä löysin uuden ukko-kultani " vanhasta kaveriporukasta" . Jälleen tapaaminen johti suhteeseen.

Kyllä mä " valmispaketitkin" kelvataan näköjään nuorillekkin miehille. Herralla ikäää 20v.

On suhtautunut todella hienosti tyttäreeni, kun olisivat aina tunteneet.

perhe

Voi kävisipä minullekkin noin hyvä  onni.Terffit palstalla kun vain alkoholisoituneita sekopäisiä jotka ei halua lapsia vaivoiksi tai seksin ja yhdenillan juttuja kaipaavia varattuja miehiä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat