Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epätietoisuus ahdistaa, pelottaa

Vierailija

Pojallani 3,5v. epäillään kuulovikaa... Eihän se maata kaatava asia ole mutta tämä epätietoisuus pelottaa. Taysiin odotellaan kutsua nyt tutkimuksiin. Jos on kuulovika niin sit on mut en jaksa tätä epätietoisuutta. Kun tietäis vaan enemmän että mikä on kyseessä... Ei oikein töissäkään jaksa keskittyä kun miettii kaikkea asioita... Se vielä lisää ahdistusta kun ei ole ketään jolle puhua asiasta. Omat vanhempani vähättelee koko juttua koska erittäin läheisen ihmisen lapsella on paljon vakavampi sairaus. Mutta minulle myös tämä on vakavaa, kaipaisin tukea mutta sitä ei ole saatavilla... Pojan isälle (ex-mies) ei huvita kertoa koska hän ei uskoisi ja syyttäisi mua asiasta, pojan asiat kun ei kuulemma kiinnosta...

Yritän olla positiivinen koska tämä ei ole mikään maailmanloppu mutta silti pelottaa mitä tuleva tuo...

Kommentit (5)

Vierailija

Ihan luonnollista, että sinua tuollainen ahdistaa, ikävää, että ei ole ketään kenen kanssa jutella. Kun meette sin TAYSiin, kysy vaikka joltain hoitajalta, oisko sun mahdollista tavata sairaalan sosiaalihoitajaa tai psykologia asian tiimoilta, että saisit purkaa oloasi jollekulle, ennenkuin oma olosi pahenee. Huoli omasta lapsesta voi olla todella kaiken nielevää, vaikka kaikki vielä kääntyisikin parhain päin.

Varmasti kaikki menee vielä ihan hyvin, mutta tukea te toki tarvitsette, ei tuollaista saa jättää ketään ihmettelemään yksin!

Vierailija

ei ole vielä osattu arvioida laatua. Itse olen huomannut että kysyy usein että mitä, eikä kysy huvikseen vaan ei oikeasti kuule, asutaan ison tien lähellä josta usein menee paloautoja. poika kuulee vasta kun ne on kohdalla, minä jo kaukaa.

Epätietoisuus ja se että ei saa tukea läheisiltä on ehkä se isoin asia tälle yh-äitille..

kuten jo totesinkin...

t.ap

Vierailija

On vaan yritettävä jaksaa jatkaa..

Poika on onneksi sellasella perhepäivähoitajalla hoidossa jolla on ollut aiemminkin kuulovammasia lapsia hoidossa..

t. ap

Vierailija

Minulla on lapsesta asti ollut toisessa korvassa merkittävä kuulon alenema, eikä se ole tahtia haitannut. Kyllä sen kanssa pystyy hyvin elämään.

Uusimmat

Suosituimmat