En ole saanut elämässäni mitään aikaiseksi

Vierailija

Opiskelin ammatin ja siinä sivussa sain esikoiseni. Sitten menin valtionhallintoon töihin ja sain vakituisen viran. Nyt olen taas äitiyslomalla. Mieheni on oikea urakiituri ja minäkin haluaisin olla. Mua vituttaa olla pelkkä kotiäiti. Oon koko aamun katsonut lattialla punnertavaa junioria ja miettinyt että tätäkö se elämä on. Toiset menestyvät uralla, jotkut ovat opiskelleet tohtoreiksi asti tai ovat olympiavoittajia tai ihan mitä tahansa. Mitä helvettiä minä olen? Täysi nolla.

Kommentit (12)

Vierailija

Siinä on mies nousevalla urallaan, muttei tajua ihmisten käsittelystä yhtään mitään. Ensinnäkin se antoi mulle kenkää heti kun olin saanut äitiyslomat pidettyä. Sen jälkeen kaikki selviteltävät asiat sen kanssa on olleet tooooosi mutkikkaita. Viimeksi kun soittelin työpaikalle, niin vastannut henkilö purki mulle, miten huono ilmapiiri siellä on, kun pomo simputtaa henkilökuntaa kollektiivisesti. Joten minä aattelen, että ainakin minä ymmärrän elämästä jotain mitä se ukko ei, ainakaan mua ei sata alaista pidä naurettavana ja ainakin minulla on sydän kohdallaan. Nämä on tärkeitä asioita mun lapsillekin sitten, kun kasvavat vähän. Niiden ei tarvi hävetä äitiään.

Vierailija

mutta sulla on se mitä mä hinkua kaikkein eniten: vakituinen VIRKA. Arvaa miltä tuntuu olla 3 tai 6 kuukauden välein markkinoimassa itseään johonkin projektiin ja toivoa ja odotella että olisiko taas jotain. Mieti mitä energian tuhlausta, kun samalla työnhaun vaivalla voisin saada vakipaikan. Nyt haen kuukauden töitä, soittelen sinne tänne, olen iloinen ja kiinnostunut ja reipas ja plää plää, pääsen pariksi kuukaudeksi töihin ja taas sama alusta. Ei paljon ole äitiysloman pito käynyt mielessä, että en käsitä missä välissä niitä lapsia voin saada.

Minäkään en koe, että olisin saanut aikaiseksi mitään sillä alalla jolla eniten tahtoisin eli töissä.

Vierailija

Lapsiakin pitäisi lisää laittaa.

Olen kyllä äärettömän onnellinen lapsestani. Hän on ihaninta mitä olen koskaan tässä maailmassa kohdannut. Siitä huolimatta tuntuu, että olen ihan luuseri ja hyödytön, kun olen vain opiskellut.

Vierailija

Jotta elämä tuntuisi hyvältä, pitäisi saada myös tyydytystä työstä. En ole unelmavirassa koska ei ole työkokemusta ja sitähän ei saa, jos joku ei ensin ota riskiä ja anna mahdollisuutta. Nyky-yhteiskunnassahan ei sellaisia riskejä oteta. Joten tiedän olevani sellainen nolla, jolla olisi helvetin paljon annettavaa kunhan saisin sen yhden mahdollisuuden.

Vierailija

Ensimmäinen lapsi oli täysi yllätys. Toisen halusin itse, kun mielestäni elämä on kurjaa ilman sisaruksia, joita mm. itselläni ei ole. lapset ovat ihan ihania, en minä sitä surekaan, vaan sitä, että olen 28-vuotias enkä vieläkään tiedä miksi haluan isona. Mies saa palkkaa unelmahommastaan 6000 euroa kuussa. Musta on niin väärin, että toisilla on elämässään selkeät sävelet ja itse olen ihan pihalla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat