Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te jaksatte vahtia miehiänne tai kieltää heiltä omat menot?

Vierailija

Täällä kun lukee näitä viestejä niin ihan käsittämättömän moni pitää ihan kauheaa mustasukkaisuusterroria miehilleen. Eikö sitä nainen tajua, ettei vahtimalla ja rajoittamalla ainakaan pidemmän päälle miestä pidetä.

En edes ymmärrä mustasukkaisuutta. Miten sillä tavalla muka voisi estää miehen pelehtimisen toisen kanssa jos on jotain tehdäkseen? En minä ainakaan jaksa stressata. Jos mies " harhailee" niin se on sitten siinä. En kyllä ala vahtimaan aikuista ihmistä ja hänen tekemisiään silmä kovana. Sillä joka niin tekee täytyy olla todella huono itsetunto.

Kommentit (4)

Vierailija

Siis eihän aikuista ihmistä voi käskeä tai estää tekemästä mitä haluaa. Vai onko miehenne niin nössöjä että uikuttavat vaan hiljaa kun pirttihirmu jotain rääkäisee. Tai entäs kun kieltäminen ei toimikaan, miten sitten toimitte? Mökötätte, pihtaatte, jätätte kodin hoitamatta vai mitä?

Vierailija

Vanha parisuhdepoliisi vastaa:

Kun alettiin seurusteleen oltiin parikymppisiä ja olin mustasukkanen. Olen tässä tullut siihen tulokseen että olin mustasukkainen koska omat kuvitelmat/unelmat ei kohdannu sitä mikä mies oli sillon. Koska en itse saanut kaikkea haluaamaani huomiota ja mies teki vääriä juttuja alussa niin olin mustasukkanen.

Mustasukkasuuteni ei rajoittunut vaan baariin tai toisiin naisiin joiden kanssa mies juttelee vaan ihan kaikkeen jotka vähentää meidän yhteistä aikaa..

Kun on oppinu tuntemaan toista ja kun hakemalla keksii toista huomioivia tekoja on mustasukkasuus vähentynyt. Monesti pitää vaan sanoa mitä haluaa!! ..Rakentavasti eikä syytellen.. =)

Samoin kun keksin sen että toinen valitsee silti olla minun kanssa kuin toisten, sekin auttoi. On helppo päästää toinen baariin kun ajattelee että itsekin on kiva mennä yksin ja että aina on toinen tullut kotiin.

Pettämistä ei voi koskaan sysätä toisen niskaan! Pettäjä on aina vastuussa omista valinnoistaan. Jos toinen lihoo tai ei halua niin paljoin kuin itse niin ei se ole mikään syy omalle itsekyydelleen.

Vierailija

mutta onko hän aidosti onnellinen. Mies ajattelee niin eri tavalla.

Täällä lukee mustasukkaisten, itsestään huolehtimattomien ja seksiä pihtaavien naisten kirjoituksia, niin ei ihme, että uskottomuutta on niin paljon....

Vierailija

Mutta saahan sitä ihmetellä miksi kukakin toimii eri tavalla kuin itse. Minun mielestä miehen menojen kieltämisessä ei ole mitään vikaa, jos se sopii miehellekin ja molemmilla on samat " säännöt" . Eli pariskunnalla on yhteinen sopimus siitä, että esim. naisen raskausaikana kumpikaan ei käy baareissa. Minun mielestä se on vain suloista, jos joku mies siihen suostuu. Kertoo jotain miehen rakkaudesta vaimoaan ja perhettään kohtaan. Heikkoja ovat mielestäni enemmänkin sellaiset miehet, jotka eivät pysty luopumaan mistään omista menoista vaikka perhe tarvitsisi enemmän yhteistä aikaa.

Uusimmat

Suosituimmat