G: Onko sinulla kauniit rinnat?

Vierailija

Kommentit (13)

Vierailija

Runsaat pulleat hunajamelonia vähän suuremmat. Toistaiseksi vielä rintani ovat oikein kivat, omasta ja muitten mielestä ;-) Mutta maanvetovoima toimii ja koska olen nykyiselläni aika uhkeassa kunnossa (DD-E 80/85), eipä aikaakaan niin ne alkavat virallisesti roikkua... Mutta hei! Ne tulevat muuttumaan äitiyden myötä muutenkin, siis jos minulle lapsia suodaan, joten olen jo vuosia sitten päättänyt että sitten kun lapset on saatu ja imetetty, menen rintojen kohotukseen.

Surullista suorastaan lukea täältä kuinka moni ei pidä rintojaan kauniina... Minulle ne ovat minun naiseuteni, ylpeyteni ystäväni :-) Ja mieheni kutsuu niitä hellitellen jostain syystä " pojikseen" (?!!?) kyllä vaan... :-)

Vierailija

oikeastaan ihan täydelliset! Siis sekä omasta, mieheni että monien ulkopuolistenkin mielestä. Ja huom! ennen kuin kukaan sanoo, että leuhkin turhaan niin mainitsen, että muuten olen melko keskinkertaisen näköinen tai siis ihan söpö, mutta en siis todellakaan mikään kaunotar! Toisin sanoen rintani ovat se paras ja " täydellisin" osa kroppaani, johon olen tyytyväinen. Muuta fiksattavaa sitten löytyisikin....

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat