Kukaan käynyt / ajatellut rintojen korjausleikkausta????

Vierailija

Mulla on rinnat aivan eri kokoiset ja melkoisen roikkuvat (nännit sojottaa suoraa alaspäin) joten en ole niihin tyytyväinen ollenkaan. Haluaisin mennä korjauttamaan ne, mutta silikoneja en halua. Vain saada samankokoiset ja nännit " paikoilleen" .

onko kenelläkään kokemusta tai aikomusta korjauttaa rintojaan?

Kommentit (8)

Vierailija

ovat juuri ihanat tälläisinä. minusta ei, hävettää oikein käyttää kireitä paitojakaan, ku eivät paljo näy, kuppi koko b. ja nyt joku sanoo et tarpeekshan siin, mut ei minusta...

Mut raha minuakin niitä sillareita estää ottamasta.

Vierailija

mua ei haittaisi vaikka rinnat olisi lätyskät, kunhan olisivat saman kokoiset ja nännit terhakkaasti oikeilla paikoillaan. Siksi haluaisin leikkaukseen.

Vierailija

olen niitä hävennyt koko elämäni ja ollut kateellinen niille joilla ne pysyvät edes jotenkin hiukan pystyssä. jopa imetys on rinnoillani aika hankalaa....joten nyt olen ajatellut että kunhan kaikki lapset ollaan tehty,eli yksi olisi vielä tässä lähitulevaisuudessa tulossa niin sitten menen kyllä ja nostatan niitä ylöspäin. ihoa on niin paljon liikaarinnoissa että kun ottaa niistä kiinni niin tuntuu samalta kun koiran niska:( ja nyt on muutenkin ruvenut sattumaan ihan perkuleesti jopa selällään nukkuminen kun rinnoissa ei ole mitään tukea vaan roikkuvat pitkin kylkiä suurin piirtein.....että todellakin olen ajatellut ja siis aion sen toteuttaakkin vielä:)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat