Näkeekö noita Bugaboo-vaunuja oikeasti katukuvassa???

Vierailija

Mun tekisi mieli niitä, mutta asun vähän pienemmässä kaupungissa. Ujostuttaisi vähän liikkua niiden kanssa...

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Millään rattailla ei ole mitään tiettyä käyttäjäkuntaa ja ihan joka kylässä saa kärrytellä millasilla raittailla tykkää!!!

Uskallatko ap mennä pihalle ollenkaan jos ajattelet NOIN paljon muiden mielipiteitä?????

Vierailija

Minulla on Bugaboot ja Gessleinit, mutta Bugat hankittuani en ole juuri muita kärryjä käyttänytkään! Nyt viime viikolla oli Gessleinit pitkästä aikaa käytössä ja olipa ne painavat ja kömpelöt.

P.s. Kyllä Bugassa on kuomu ja pikkupyörät käännetään taakse, jos alkaa meno tökkiä. :)

Vierailija

Mutta eipä tuota alle vuoden ikäistä oikein viitsi niihin vielä istuttaa. Isommalla lapsella ovatkin ihan lyömättömät!

Luultavasti myyn kaikki muut rattaat pois ensi keväänä, kun kuopus lakkaa nukkumasta rattaissa.

Vierailija

Pienet renkaathan saa käännettyä taakse, jotta kulkevat huonossakin maastossa paremmin. Ei ehkä hangessa, mutta täällä kaupungissa me kyllä kuljetaan vain aurattuja teitä, joten sillä ei ole niin väliä.

Vierailija

kiikutaan kahdella renkaalla, eli hetkekskään ei voi irroittaa otetta? tuskin yhdessäkään perheessä missä useampi lapsi niiin käytännölliset, suomessa siis. kahdella renkaalla hangessa ostoskassi kainalossa jo 2v " kävelee nätisti vieressä" .. kih, haluaisin nähdä. onneks en ole itse noihin hurahtanut. oma paska ostokseni oli tuttipullon kuivaus teline, onneks oli sata kertaa noita halvempi.. mut jos joku tykkää niin siitä vain, tiedänpähän nytten että mikä uhvo se vastaan painoi.. ;)

Vierailija

umpihangessa liikutaan sitten Brion yhdistelmillä.

Ja on niissä kuomu, mutta toki sen saa irti! Kaiken kaikkiaan erittäin ketterät ja mukavat, vähän ufon näköiset kyllä. :)

Vierailija

Perinteiset Emmaljungat, perinteinen rivari-kämppä, jokin kiva, mutta tylsä työpaikka jne. jne. Kovin luovaa porukkaa tuskin olette.

T: Teollisen muotoilun opiskelija ja Bugaboon onnellinen omistaja.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat