Auttakaa te joilla tietoa/omia kokemuksia kuukautisvuotohäiriöistä...

Vierailija

Elikkä tilanne on tämä:

Aina on ollut säännöllinen kuukautiskierto (28-30), oli myöskin tämän kolmannen lapsosen jälkeen muutaman kuukauden (lapsi tällä hetkellä 1v3kk)...kunnes alkoi tulemaan välivuotoja elikkä oliskohan tän 3kk aikana ollut yhden kerran kun kuukautisten alusta kesti 26pv kunnes alkoi kuukautiset, minusta tuo nyt oli kuitenkin normaali kierto.

Hermot meinaa mennä, kun tänään taas tuli paperiin niukkaa punertavaa vuotoa, edellinen se ns. normaali vuoto loppu tasan viikko sitten??!

Tätä kummallista vuotelua ei nyt ole toisaalta hirveän kauan jatkunut, enkä mä nyt oikein tiedä pitäskö odotella josko normalisoituisi...toisaalta rasittavaa kun on vähän väliä niitä ns. pms-oireita ja se kun ei mistään löydy tietoa tälläsestä vähän väliä tulevista kuukautisista, ehkäsynäkään ei ole muuta kuin kondomi joten ei johdu siitäkään.

Ainoa seikka mikä nyt tulee mieleen, että voisikohan johtua laihduttamisesta?

Aloittelin kolmannen lapsen oltua 5kk ikäinen mammadieetin ohjeilla laihdutuksen ja tavoitepainoon pääsinkin elikkä 14kg tippui puolessa vuodessa...mutta mullahan kuitenkin oli normaali kierto ennenkuin alkoi sekoilemaan? Ja eikös laihduttaessa voi käydä enemmänkin niin että kuukautiset jää kokonaan taikka niukkenee/kiertoväli pitenee?? Mulla ne kestää saman verran kuin ennenkin ja samanlainen on vuotokin kuin ennen..ne vaan tulee liian usein?!

Outoa on...mutta KIITOS teille kaikille jotka kenties osaatte jotenkin auttaa minua tässä ja kyllä menen ennenpitkää lääkäriin jollei ala tän vuoden loppuun mennessä korjaantumaan itsestään.

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat