Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alan kallistua sen puoleen, etta kaikkien tulee maksaa itse kaikki kulunsa ja tama yhteiskunnan ylenpalttinen holhoaminen saa riittaa.

Vierailija

Työpaikkoja luodaan vain yksityistämällä kaikki sairaanhoito ja muut kunnalliset alat. Ja kaikki yhteiskunnan tuet poistamalla. Jokainen maksakoon saamistaan palveluista täyden hinnan. Ja käyttäjät maksakoon.

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

lailla noita hoitoja. Tietenkin maksutkin ois eri luokkaa. Rankka juttu, mutta luulen, että huonotuloiset vastustavat aina henkeen ja vereen tätä varmasti joskus voimaan tulevaa mallia, että kaikki maksaa omat kulunsa. Mutta siihen me mennään takuu varmasti ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija

Kuinka monella olisi todellisuudessa varaa maksaa lastensa terveydenhuolto ja opiskelut ja tietysti päälle vielä omat menonsa?

Ei taitaisi olla meidänkään perheessä yhtään lasta...

Vierailija

olisi jotain muuta ja maksaisitpa hyvinkin lastesi hoitomaksut eikä heikkoakaan tekisi vrt. Norjan, Saudi-Arabien yms. sairaanhoitajien palkat

Vierailija

Yhteiskunnan idea on nimenomaan, että siinä on tietynlainen sopimus (tästä on tuhat ja yksi teoriaa jotka eroavat toisistaan) kansalaisen ja valtion välillä. Molemmat antavat ja saavat jotain.

Minä kannatan sellaista sopimusta, jossa asioita tasataan kaikkien kesken. On ihan kauhean itsekästä ajatella että kunhan minä pärjään. Minä pärjäänkin niin kauan kuin olen terve, nuori, ei satu mitään yllättävää... jne.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Työpaikkoja luodaan vain yksityistämällä kaikki sairaanhoito ja muut kunnalliset alat. Ja kaikki yhteiskunnan tuet poistamalla. Jokainen maksakoon saamistaan palveluista täyden hinnan. Ja käyttäjät maksakoon.

Muista sinäkin käyttää yksityilääkäreitä ja myös laboratoriotutkimuksissa, äläkä hae kelakorvauksia.

Vierailija

heidätkö jättäisit ihan ilman hoitoa, kaatopaikoille keräämään ruokaansa ja asumaan metrotunneleissa kuten Pietarissa?

Aikuisten hyysäämistä voisi minunkin puolestani vähentää, mutta lapsista pitää huolehtia (ja sitä kautta aikuisista, että pystyvät huolehtimaan omista lapsistaan...)

Sinänsä on totta, että jossain vaiheessa hoitojen saajia pitää alkaa valikoida. Onko järkeä leikata yhteiskunnan varoilla 90-vuotiaalta syöpää, esimerkiksi?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat