Kuulin, että miestä piiritetään töissä. :(

Vierailija

Satuin kuulemaan luotettavalta taholta, että esimiesasemassa oleva mieheni on työpaikallaan jonkinlainen naisten päiväuni. Siis että on ihan yleisesti tunnettu asia, että naiset katselevat häntä ja jotkut ilmeisesti yrittävät flirttaillakin avoimesti.

Olen aina luottanut mieheeni, mutta eihän tällaisen kuuleminen kivalta tunnu. En millään kehtaa kysyä mieheltä, mitä mieltä hän asiasta on. Pitäisi varmasti vainoharhaisena.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kivahan se on jos muillekin kelpaisi! Jos miehesi on kunnollinen ja rakkautesi arvoinen ei teidän liittonne naisten ihailuun kaadu. Ja pieni flirttikään ei liene kovin vaarallista. Ota rennosti vaan..

T. Itsekin esimiesasemaisen ja salskean miehen vaimo (joka ei pelkää miehensä pettävän, vaikka tämä naisvaltaisella työpaikalla onkin

Vierailija

päiväunia voi olla mutta eihän niitä miehiä saa. Kateitahan me muut teille ollaan kun teillä tuollaiset aarteet on, eikä ne muita edes vilkuile. Huoh...

Vierailija:

Lainaus:

Olen kääntänyt asian päinvastoin. Olen iloinen että just minun aviomieheni on noin suosittu naisten keskuudessa. Itse piipahdan mieheni töissä, joskus yksin, joskus lasten kanssa, (olen kotiäiti) ja on hauska katsella miten ne muut naiset katselee kun minä halaan ja tai suukotan miestäni ja miten kauniisti mieheni huomioi lapsiamme. Mieheni on todella sitoutunut meihin perheenä, kaiken lisäksi meillä on erittäin aktiivinen seksielämä ja olemme molemmat " hyvännäköisiä" . En siis näin kotona ollessakaan pelkään yhtään jääväni jotenkin varjoon ja rupsahtavani. =)

Jos asia vaivaa sinua, kerro siitä miehellesi. Sanot että sua kalvaa tuo ajatus. Kyllä miehesi varmasti ymmärtää, jos kerran hän ei ole petturi. Petturit suuttuvat heti tuollaisista aiheista puhumisesta. Älä ole itsestäsi epävarma äläkä tenttaa miestäsi. Kerrot vain tunteistasi.

Vierailija

Olen kääntänyt asian päinvastoin. Olen iloinen että just minun aviomieheni on noin suosittu naisten keskuudessa. Itse piipahdan mieheni töissä, joskus yksin, joskus lasten kanssa, (olen kotiäiti) ja on hauska katsella miten ne muut naiset katselee kun minä halaan ja tai suukotan miestäni ja miten kauniisti mieheni huomioi lapsiamme. Mieheni on todella sitoutunut meihin perheenä, kaiken lisäksi meillä on erittäin aktiivinen seksielämä ja olemme molemmat " hyvännäköisiä" . En siis näin kotona ollessakaan pelkään yhtään jääväni jotenkin varjoon ja rupsahtavani. =)

Jos asia vaivaa sinua, kerro siitä miehellesi. Sanot että sua kalvaa tuo ajatus. Kyllä miehesi varmasti ymmärtää, jos kerran hän ei ole petturi. Petturit suuttuvat heti tuollaisista aiheista puhumisesta. Älä ole itsestäsi epävarma äläkä tenttaa miestäsi. Kerrot vain tunteistasi.

Vierailija

Siskoni oli kesätöissä mieheni työpaikalla, eri osastolla tosin. Siellä on kuulemma ihan yleinen juttu kuinka kiva olisi joskus saada mun mieheltä jotain muussakin kuin työn merkeissä kun se on niin ihana, ja mies vahvistaa ystävällishenkisiä yhteydenottoja tulleen. : ) Eivät tienneet tästä meidän sukulaisuussuhteesta, siis minun ja siskoni... Niin että kyllä joillain työpaikoilla, uskokaa tai älkää, on ihan oikeastikin eikä vain kuvitelmissa semmoisia yleisesti mielenkiintoa herättäviä miehiä. Uskon näin olevan ap:nkin tapauksessa.

T.7

Vierailija

Miksi se tuntuu sinusta pahalta? Meillä sama tilanne, naiset kuolaavat mieheni perään työpaikalla, mutta minusta se on vain kivaa. Ainakin mulla on jotain mitä muut haluaisivat mutta eivät saa. : ) Mutta minä nyt luotankin itseeni näissä asioissa, ja mies on kyllä uskollista tyyppiä, välillä vähän liiankin.

Vierailija

Ja mielellään vaikka niin paljon ,että hännystelijät huomaisivat!

Hyvä, jos luotat mieheesi niin anna hänen olla ihailun kohteena:)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat