ongelma..

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

onko kellään muulla vaan paino noussut synnytyksen jälkeen? vauva on nyt 6kk ja tuntuu että turpoan vaa koko ajan lisää..vaikka käyn salilla 4-5 kertaa viikossa ja poljen kotona vielä kuntopyörää.. painoa tulee vaa koko ajan lisää varsinkin alavatsa turrpoo koo ajan. onko muilla kokemuksia??

Kommentit (3)

Vierailija

Kyllä, paino vain nousee. tai tuntuu, että nyt pariin kuukauteen ei olisi enää nousuut, mutta sitä on kuitenkin liikaa ja sitä myös tuli synnytyksen jälkeen.

Mulla jäi laitokselle 10 kg, imetys tyssäsi 2 kk synnytyksen jälkeen ja täällä kun kotona nyhjätään, niin kaikkea tulee jatkuvasti naposteltua ja liikunta taas toisaalta jää vähäiseksi. On tää vaan yhtä p***kaa... Siis tuttua kyllä, koska olen suurimman osan elämästäni ollut ylipainoinen, mutta en koskaan näin läski. Ärsyttää niin kovasti, ja sitten kun oikein on paha mieli, nin täytyy saada lohturuokaa. No, siinähän se noidankehä on valmiina.

Vierailija

mulla 3 kuukautta toisen tytön syntymän jälkeen paino vaan nousi ja nousi,vaikka söin " oikein" ja liikuin niin paljon kuin kykenin sektion jälkeen. 4-5kk kun oli kulunut kävin jo spinningissä ja salilla,mutta piano vain nousi. jouduin lääkäriin tutkimuksiin kun prissa viikossa paino nousi 7kg. kyllä masensi,voitte uskoa! mutta nyt kun on kulunut 10kk syntymästä,paino on tippunut 16kg! ja olo on mahtava,vaikka vielä olisi sellanen 8kg jäljellä. kun niissä tutkimuksissa ei mitään selvinnyt,niin mä ajattelin että mä aloitin liian pian ja liian rankasti kuntoilemaan. paino on nyt tippunut liikunnalla ja vähemmällä syömisellä. ja herkkupäivä kerran tai kaksi viikkoon.=) ei kannata luovuttaa,tsemppiä vaan jokaiselle,siihen pystyy kun ei ota mitään liian ankaraa liikuntaohjelmaa tai mitään dieettejä,mun mielestä. ihanaa syksyä!

Vierailija

täällä myös yksi turbomahainen...

meillä tosin poika kohta 11 kk ja imetys lopetettiin jo 5,5 kk iässä kokonaan ja sen jälkeen kaikki mitä oli tippunut ja tuli reilusti lisääkin...eli painan melki yhtä paljon kuin laitokselle lähteissäni!!!

Ja mahahan on kuin ylimääräinen pussi joka hyllyy kun sitä heiluttaa....yäk!!!!

Nyt olen yrittänyt olla päivisin liikkeessä ja saada osan painosta tippuun ja sainkin juuri askelmittarin lahjaksi että näen paljon niitä kertyy....olen katsonut telkasta sitä olet mitä syöt ohjelmaa ja ajattelin että jospa minäkin kokeilen....huomaan tässä kun koto hommat on päivässä tehty niin se näyttää vaan kolmeetuhatta askelta päivässä joten lenkille pitäis mennä....nyt niin kylmä ettei tekis mieli...mutta haravoimaan aion mennä heti kun oon kirjottanut tämän!!!

Ajattelin tossa että tarvis laittaa oikein almanakkaan ylös että monta askelta tulee päivässä niin sais seurattua vähän....

minä en oo muutenkaan himoliikkuja joten yrityskin on tarpeeksi raskasta...en tosin ole hirmu iso ollut aiemminkaan siis ennen poikaa!!!

en käy salilla enkä jumpalla...kävely on ainoo ja sitäkin turhan harvoin!!!

mutta eiköhän ne kilot lähde kun vaan viitsis tehdä töitä...vaikka aiemmat laihikset ei ole koskaan onnistuneetkaan...kun tykkään niin suklaasta jne...

mut tsemppiä sulle laihdutukseen/kiinteytykseen ja jos jotenkin saat ne pois niin kerro meille muillekkin että minkälainen ohjelma pitää alottaa et ne saa pois!!!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat