Raskausoireet = PMS?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Joka kuukausi suunnilleen viikkoa ennen menkkoja alkavat oireet, rintojen turpoaminen ja arkuus, alavatsan turvotus, palelu, väsymys ja ennen kaikkea kiukkuisuus ja itkuisuus. Tuntuu että toisinaan jopa kuvotus, huimaus ja hajuille herkistyminen ovat mukana kuvioissa ja se jatkuva pissalla ravaaminen. Nämä siis ilmaantuvat riippumatta siitä toivonko olevani raskaana vai en. Nyt on tjot vaihtunut ay:ksi ja tietenkin myös tarkastelen oireita tiiviimmin raskauden toivossa. Kai sitä herkästi kuvitteleekin oireita... Onko muita jotka kärsivät raskausoireista olematta raskaana?

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla on myös samoja oireita n.viikkoa ennen menkkoja alkaa.Jopa oksentanut olen.Tällä hetkellä taas just noita tuntoja.Mulla oli myös samoja oireita kun odotin esikoistani joten tosi vaikea oireiden perusteella ainakin minulla havaita raskautta.

Vierailija

Aavaivai:

Lainaus:

Joka kuukausi suunnilleen viikkoa ennen menkkoja alkavat oireet, rintojen turpoaminen ja arkuus, alavatsan turvotus, palelu, väsymys ja ennen kaikkea kiukkuisuus ja itkuisuus. Tuntuu että toisinaan jopa kuvotus, huimaus ja hajuille herkistyminen ovat mukana kuvioissa ja se jatkuva pissalla ravaaminen. Nämä siis ilmaantuvat riippumatta siitä toivonko olevani raskaana vai en. Nyt on tjot vaihtunut ay:ksi ja tietenkin myös tarkastelen oireita tiiviimmin raskauden toivossa. Kai sitä herkästi kuvitteleekin oireita... Onko muita jotka kärsivät raskausoireista olematta raskaana?

Mulla on joka kuussa juuri noin viikko ennen menkkoja samantyyppiset oireet kuin sinulla. Nyt on taas samanlaista, tällä kertaa menkkojen olis pitänyt alkaa eilen. Saapa nähdä, tuleeko menkat vai olisko tää nyt raskaus..Mäkin olen miettinyt, että tarkastelenko vaan näitä oireita vähän liikaa..Mutta, eniten ärsyttävää on varsinkin yöllä tuo jatkuva pissalla juokseminen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat