Kehukaa miehiänne! Mikä heistä tekee niin ihania?

Vierailija

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

kohta te sen tiedätte ja lapsenne kärsivät myös! Tuollainen kiltteys ja mukavuus ilman rosoja ei ole normaalia, kaapeissa luurangot kolajavat...huhuu...

Vierailija

Käykää vierailemassa narsistien uhrien tuki -sivuilla. Se on tulevaisuutenne! Nuo kiltit miehet ovat pahimpia, ne pettävät aina! Ja ovat muutenkin luonnehäiriöisiä. Sille ei vain voi mitään!

Vierailija

- Mieheni on kohtelias, mukava, hyvätapainen, älykäs ja huumorintajuinen.

- Mieheni pitää lapsista ja eläimistä ja viihtyy kotonaan.

- Miehelläni on kauniit, syvän siniset silmät ja pitkät, tummat silmäripset.

- Mieheni tietää, koska minun on paha olla, ja ymmärtää.

- Mieheni on suloinen oikein keskittyessään johonkin.

- Mieheni on romanttinen.

- Mieheni osaa hoitaa taloutemme (mitä minä en osaisi) olematta pihi.

- Miehelläni on inhimillisiä heikkouksia, joiden takia rakastan häntä vain enemmän.

Vierailija

Ja jotka jaksavat panostaa parisuhteeseensa. Taidatte olla laiskoja ja omahyväisiä, jotka ette osaa antaa periksi vaan aina pitää olla oikeassa joka asiassa.

Vierailija

He eivät vielä ymmärrä omaa parastaan, mutta kauheus koittaa ennenpitkää :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Vierailija

- elättää meidät omasta vapaasta halustaan

- huumorintajuinen

- hellä

- mahtava isä

- rakastaa minua ja muistaa mainita sen jokaikinen päivä

- öö..lista vain jatkuisi loputtomiin..

Vierailija

Tiestysti miehessäni on myös niitä huonoja puolia, mutta niin pitääkin olla, enhän itsekään ole täydellinen.

Onhan se totta, että moni mies pettää, mutta omani ei ole sellainen. Tiedän sen itse paremmin kuin sinä. Tämä ei ole mitään rakkauden huumaa, olen tuntenut mieheni jo sen verran kauan.

Vierailija

Täällä on taas juu vähän katkeruutta havaittavissa... :):)

Miksei voi olla olemassa myös onnellisia liittoja, vaikka omanne ei aina olisi onnistunutkaan? Peili voisi olla teille epäluuloisille auttavainen kaveri... :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat