soseiden syönti ongelma+uni

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

kirjottelen tässä kaverin nimimerkillä.

Meillä ongelmana soseiden syönti poika viikkoa vajaa 7kk aloitettiin maistelu 4-5kk välillä ja ensimmäinen viikko ruoka maistui mutta sen jälkeen ei kelvannut.poika yökkäilee ja sulkee suun tiukasti ei suostu ottamaan jos haluan että syö joudun laittamaan puolet hedelmäsosetta ja puolet kasvis liha sosetta.Olen kokeillut sekä kaupan että itse tehtyä ja yhtä huono menestys molemmissa ruoka ei siis uppoa ilman hedelmää.Tämä aika hankalaa esim kun lähtee jonnekin joutuu aina ottamaa monta purkkia mukaan ja sekoittelut yms sotkemiset rassaavat.Onko muilla samaa ongelmaa ollut ja miten olette saaneet syömään ruokaa.Olen myös kokeillut kaikki mahdolliset maut ja lajit.

Sitten vielä uni ongelmaa poika nukkuu yöt huonosti heräilee parhaina öinä 3-4 kertaa tuttia suuhun ja asennon muutos muuten kauhea huuto ja sitten normaali yöt herää 4-10 kertaa eli aika taukoamatta ja samat systeemit ja maitoa vaatii kerran yössä noin kello 2-5 riipuen vähän on yritetty olla antamatta mutta huutaa reilusti yli tunnin vaikka sylissä ja itkee niin rajusti lopulta ettei happi meinaa kulkea eli aika mahdotonta.Onko muilla samoja ongelmia?Ei ole särystä tai mistään kivuista johtuvaa on käyty lääkärissä ei allergiaa tämä uni ongelma ollut syntymästä asti, oli koliikki ja loppui 2,5kk ja siitä huolimatta sama meno jatkuu muuten poika iloinen hymyileväinen ja pirteä eli itkuinen vain öisin ja levoton.

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat