Oma ja vauvan vakuutus

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Minkälaisen vakuutuksen olette ottaneet itsellenne ja vauvalle, mistä firmasta ja onko kallis? Itse pähkäilen omaakin vakuutusta, kannattaako ottaa kuolemanvara, vakavan sairauden varalta ja invaliditeettivakuutus. Tuo kaikki vaan käy kovin kalliiksi eikä saatava korvaus ole välttämättä edes kovin suuri. Kertokaas omia mietteitänne näistä vakuutuksista.

katzuska&bebe 37+6

Kommentit (2)

Vierailija

Me otettiin vauvalle vakuutus viime viikolla, eli se varaus syntyvälle. Ennen syntymää pitää maksaa 80 euroa ja jos sitten jatkaa vakuutusta niin loput, eli n. 150 euroa. Me otimme Tapiolasta, koska meidän kaikki vakuutukset on sieltä. Itselläni on henkivakuutusta jos jonkinlaista ollut jo pitemmän aikaa joten se puoli on hoidettu.

Hinnat vaihtelee eri vakuutusyhtiöillä ja omavastuun mukaan. Mielestäni on ihan hyvä varautua, eihän sitä koskaan tiedä... Tämäkin on tietysti ihan jokaisen oma asia mitä haluaa vakuuttaa.

Sasuliini 25+4

Vierailija

Oon kyllä sitä mieltä, että vauva kannattaa vakuuttaa ennen ku se on syntyny. Sillon kai korvataan kaikki kulut.. Ekalle lapselle ei otettu vakuutusta ja syntymän jälkeen tulikin muutama sairaalareissu ja laskua kertyi...... Nyt vauvalle ei saada vakuutusta, koska tutkimukset on kesken eikä mitään syytä syntymän jälkeisille ongelmille ole ainakaan vielä löytynyt..

Itelläni ei oo minkäänlaista vakuutusta, vaikkakin sitä olen harkinnut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat