Onko täällä muita, jotka ihastuvat TODELLA helposti muihin miehiin?

Vierailija

Minulla on ilmeisesti parantumaton tarve kokea romanttisia tunteita vähän väliä, kun ihastelen muita miehiä niin helposti. Omassa miehessäni ei ole mitään suurempaa valittamista enkä vaihtaisi häntä kehenkään. Mutta minulla on nii-in ikävä sitä alun tunnehuumaa. :..( Tämä tunteen kaipuu saisi minut varmasti ihastumaan vaikka puhelintolppaan, jos ei muita kohteita olisi saatavilla. Mitään en ole koskaan yrittänyt edistää kenenkään kanssa, mutta tunteita on.

Kommentit (13)

Vierailija

ja löydän yhteyden miespuolisiin kavereihin. Mustakaan pieni flirttailu tai ihastuminen ei ole mitenkään paha asia jos ei mene pidemmälle. Omassa miehessä ei mitään vikaa ja jo yli 10v yhdessä.

Vierailija

oman parisuhteeni voitoksi. Esim. kun flirttailen jonkun miehen kanssa ja juttelen vaikka seksistä, niin huomaan että saan lisää itsevarmuutta ja innostun taas erilailla seksistä oman mieheni kanssa. Eli ei ainakaan ole mieheltäni pois.

Vierailija

Olen nimittäin miettinyt tätä ihastumisasiaa.

Yhdessä lehtihaastattelussa kaksi parisuhdekouluttajaa (pariskunta), kertoi keskenään sopineensa, ettei ulkopuolisia ihastumisia sallita heidän suhteessaan, koska se ei lähennä puolisoita toisiinsa.

Vierailija

Tunteet eivät todellakaan kysy yleensä lupaa tulla. Eri asia sitten on, mitä niiden kanssa tekee vai tekeekö mitään. Eikä kotiin lukkiutuminenkaan muuten aina auta - siellä voi ihastua vaikka komeisiin filmitähtiin! ;))

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat