Vierailija

heissan,

tietääkö kukaan saako vauvaa (5kk) pitää kantoliinassa lennolla?

musta niin törkeetä kun Finskin lomalennoille pitää maksaa erikseen siitä että saa vauvakopan, 19e per aikuinen per suunta, 5e lapset. Tulis meidän poppoolta maksaa 150e yks koppa että saatas paikat vierekkäin ja koppa.

Niin funtsin et voikohan vauvan laittaa kantoliinaan olis helpompaa??

kiitsa jos jokuosaa neuvoa!

Kommentit (13)

Vierailija

mutta kumpikin lapsi on nukkunut sylissä. Itse en siis koppaa edes varaisi, jos lähdettäisiin reissuun meidän pian syntyvän vauvan kanssa.

Turvakaukakon olen saanut ottaa sisälle koneeseen peräti yhden kerran. Se oli kyllä kätevä.

5 kk ikäisen kanssa on helppoa ja mukavaa matkustaa. Liikkumaan opettelevan kanssa pitkät lennot voivat olla tuskallisia, kun lapsi haluaisi kävellä, eikä istua penkissä...

Vierailija

Tyttö silloin 6kk ja erittäin hyvin meni matkat, nukkui kopassa ja nousut/laskut sylissä. Mielestäni tosi hyvä ikä matkustaa kun ei vielä itse lähde liikkeelle!

Vierailija

kun olette saaneet imaiseksi. niin mäkin aina ennen!

Olen soittanut monta kertaa Finskille asiasta ja aina sanottu että pitää ostaa eturivin paikat 19e kappale per suunta. ja ne sai ostaa vain 30vrk ennen lentoa. Mutta jos kukaan ei osta niitä meidät EHKÄ plassataan siihen automaattisesti.

Tää on niin daijua kun lennetään vielä eri kokoonpanoissa Malagaan kuukaudeks, mä meen eka lasten ja mun äidin kanssa ja mies tulee perässä ja

sitten lennetään mies mä ja lapset kotiin. Ja nyt selvis että sitä ei voi ees ostaa vain yhteen suuntaan vaan pakko ostaa meno-paluu lennot.

Eli ihan turhaan 2 x 19e. Mun äiti on vaan viikon eli lentää yksin takaisin ja ei sitä paikkaa tarvii paluulennolla. Ja mies tulee yksin perässä niin sillehän on ihan sama missä istuu. Mä en voi yksin ostaa sitä mulle ja vauvalle niin että mutsi istuis vaikka meiän takana esikoisen kanssa kun ollaan samassa varauksessa.. mutta ehkä sitä koppaa ei tarvi!!

olis ollu vaan kiva että kädet vapaana ton esikoisen takia:)

siis NIIIIIN V###N VAIKEETA Finskille tää.. eiks olekin??

ei päästä meitä kohta koneeseen kun olen valittanut niin paljon:)

Vierailija

Kerran tosin vietiin turvakaukalo mukana ja silloin sattui olemaan tilaa koneessa ja saatiin se viereiselle istuimelle. Täydessä koneessa olis pitänyt laittaa ruumaan.

Tiesithän, että vauvalle kannattaa varata nousuihin ja laskuihin jotain imettävää (nieltävää), imetä tai anna pullosta vettä/maitoa tai ainakin tutti. Ilmanpaineen vaihtelu voi muuten sattua korviin.

Varaa mukaan joku täytettävä tyyny tai iso kaulahuivi, että saat kätesi tuettua vauvan nukkuessa.

Pyllyn pesuun kosteuspyyhkeitä, vessassa on lähes mahdoton saada peppua hanan alle.

Vierailija

ja aina muutenkin silloin kun istuinvyö pitää olla kiinni. Vauvakoppa on toki kiva, kun vauva voi nukkua siinä, mutta itse koin lähinnä rasitteeksi, kun joka kerran kun sain vauvan nukahtamaan, hänet piti ottaa kuitenkin syliin ja heräsi samalla. Meillä ei viiden tunnin lennolla vauva voinut olla kopassa edes puolia siitä ajasta.

Vierailija

ei olla ikuna, ei esikoisen kanssa mun siskon lasten eikä silloin kun oltiin itse pieniä vaikka paljon reissailtiin KOSKAAN tarvittu eturivin paikkoja:) hyvin ollaan pärjätty. sehän on sitäpaitsi raivostuttava paikka kun kaikki ravaa vessassa siinä nenän edessä. Nytkun on ongelma se että sen pirun kopan saa vain siihen eturiviin! noh katsotaan miten on ihmiset laitettu koneeseen. Finskiltä sanottiin että kyseisessä koneessa ei juuri ole edes lapsia. Aurinkorannikkohan on täynnä Golffareita, ja tää ei ole edes mikään bahia feliz paketti matka vaan pelkät finskin lennot joita Malagaan myydään joka paikassa, omat ostettu Ebookersista. Koska Costa Del Soliin ei ees ole juurikaan enää mitään paketti matkoja, vain lentoja siellä asuville tai kämpän vuokranneille.

mutta oiskohan tää asia jo puitu.

Vierailija

ainakaan ei vuosi sitten saanut vauvaa pitaa kantoliinassa nousujen ja laskujen aikana vaan erillillaan sylissa, omissa turvavoissaan. Muttei siina kopassakaan saisi olla. Jos vauva nukkuu kantoliinassa niin ehka kopa olisi turha.

Vierailija

Lapsiperheitä on lomalennoilla niin paljon, että moni perhe tarvitsisi eturivin paikat, jos oikein ajatellaan. Äitisihän ei edes tarvitse istua eturivissä, vaan voi istua muualla koneessa. Paljonko maksaisi, jos ostaisit vauvalle vain oman penkin, kyllähän tuonikäinen jo siinäkin makoilisi.

Lainaus:

pitää ostaa eturivin paikat 19e kappale per suunta. ja ne sai ostaa vain 30vrk ennen lentoa.

Eli ihan turhaan 2 x 19e.

)

Vierailija

1 eteen seinään kiinni jotain??? Me lennettiin Kanarialle 1,5 vuotta sitten 6 kk vauvan kanssa ja saatiin ihan ilmaiseksi mennen tullen se baby-basket. Ja mun mielestä se oli tosi hyvä!! Vauva viihtyi ja nukkui hyvin siinä ja me aikuiset saatiin mm. syötyä yhtä aikaa ja rauhassa. Tehtiin varaus koppaan muistaakseni matkavarauksen yhteydessä..

Vierailija

toi auttaa mua jo paljon:) sitäpaitsi musta ihan höhlää että jos kukaan ei osta niitä paikkoja ennen lentoa, niin saadaan ne ilmaiseksi?? eiks oo jotenkin tyhmää.. en tiiä.

KIITOS SULLE!

aurinkoista kesää!

Vierailija

alko oikeesti jurppia. Kyllähän me ilman sitä parjätään, ei siitä enää kyse vaan mulla hirvee kusetuksen maku suussa.. taitaa olla liikaa aikaa mulla kun ehtii tämmösistä polttaa päreensä:)

aion ihan faktana jos ei saada sitä etupaikkaa mennä kysyy niiltä onks ne maksanu niistä, jos ei ole vauvaa eikä maksanu, teen kyllä reklamaation perään. Ostettiin kai maaliskuussa jo noi lennot ja silloin jo sanottiin että sitten vasta kesäkuussa voitte ostaa ne paikat.. grgrgrrr... heh

aurinkoista kesää ja kiitos teille!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat