Lääkäriä tai muuta asiasta tietävää paikalla: ULTRAÄÄNESSÄ TSEKATTU MUNASARJA

Vierailija

Jos molemmat ovuloivat samassa kierrossa, on erimunaisten kaksosten mahdollisuus olemassa.

Kommentit (5)

en tiennyt tuota :D Okei, sori tyhmä kysymys, menen nyt nolona häpeämään...;D Onneksi en soittanut lääkärille ja kysynyt asiasta, ois nolottanut oikeesti.

-ap

ei oikealla tartte olla mitään toimintaa, se on ihan normaalia.

Ja sun kipuilu voi olla ovulaatiosta johtuvaa. Mulla ekan raskauden jälkeen ovulaatiot muuttui niin kipeiksi, että jouduin ottamaan parina päivänä Panadolia, kun munarakkula loppukypsyi, kun sitten puhkesi, kipu hellitti heti. Tästä syystä tiedän päivälleen, milloin meidän kakkonen saanut alkunsa. :)

ultrassa katsottiin kiertopvä 15 tilanne, ja lääkärin mukaan kohtu oli normaali, vasen munasarja sen näköinen (turvonnut?) että ovulaatio tapahtuu päivän kahden sisällä, oikea munasarja normaali. Eli oikeassa munasarjassa ei ollut havaintoa siitä, että ovuloisin kohta. Tarkoittaako tämä sitä, että mulla saattaisi olla oikean munasarjan toiminnassa jotain heikkoutta? Mulla on aika usein voimakasta kiputuntemusta oikean alavatsan alueella, olen aina ajatellut että se johtuu siitä että umppari oikuttelee tai poksahtaa kohta tms. Mutta voisiko se selittyä tällä munasarjalla?? ELi että kipu tulisikin siitä, jos ei toimi vaikka oikein kunnolla? Mulla on aina ollut aika epäsäännölliset kuukautiset, vuoto ei tule omin avuin. Nytkin käytän Primolutia.

Jos joskus tahtoisin raskaaksi, voisiko tämä olla heikentämässä mahdollisuuksia?

Yleensä munasarjat toimivat n joka toinen kuukausi. Eli vuorotellen vasen ja oikea puoli. Sanoisin siis, että tilanne näytti nyt erittäin otolliselta hedelmöitymisen kannalta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat