S-tili (S-etukortin tili) miten toimii?

Vierailija

mulla on vielä perinteinen vanhanaikainen bonuskortti eli bonussetelit tulee kuukausittain postissa.

Mitä hyötyä S-tilistä on? Bonukset kertyy sinne mutta miten niitä sieltä sitten käytetään? Vähennetäänkö automaatisesti kassalla ostoksista vai kertyykö ne sinne tilille? Voiko nostaa niitä rahana ja miten?

Siis tyhmiä kyselen mutta en tajua tätä :(

Kommentit (4)

Vierailija

Kortti toimii myös tavallisen bonuskortin tavoin, eli sitä ei ole pakko käyttää maksamiseen! Bonukset myös kertyvät sinne ihan normaalisti.

Vierailija

Ei niitä sinun kysymättäsi sieltä napsita :-) S-tiliä voi käyttää niinkuin muitakin tilejä, minä esimerkiksi siirrän aina palkastani tietyn rahamäärän S-tilille, ja teen kaikki ruokaostokset sieltä. Käsittääkseni rahaa voi nostaa S-kaupoista myös käteisenä. Katso www.s-kanava.net

Vierailija:

Lainaus:

mulla on vielä perinteinen vanhanaikainen bonuskortti eli bonussetelit tulee kuukausittain postissa.

Mitä hyötyä S-tilistä on? Bonukset kertyy sinne mutta miten niitä sieltä sitten käytetään? Vähennetäänkö automaatisesti kassalla ostoksista vai kertyykö ne sinne tilille? Voiko nostaa niitä rahana ja miten?

Siis tyhmiä kyselen mutta en tajua tätä :(

Vierailija

Monet varakkaat laittaa s-tilille pesämunan ku antavat niin hyvää korkoa. S-tiliä ei vissiin oo pakko käyttää, mutta bonukset menee sinne ja voit käyttää rahoja --ryhmään kuuluvissa kaupoissa.

Vierailija

Elikkä bonukset kertyvät sinne automaattisesti joka kuukaus.

Voit maksaa sitten tililtä jos haluat, samoin siirtää myös vaikka säästöön sinne.

Voit laittaa tilille rahaa myös kaupan kassalta ja samoin nostaa käteistä tililtä kaupan kassalta.

Monessa kaupassa on vielä itsepalveluna laite jolla voit tarkastuttaa paljonko tilillä on rahaa, vaikkakin joka kuukaus saat kotiisi tilin saldon.

Mielestäni tämä ollut hyvä ratkaisu moneen!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat