Tilaisuus rakentaa omakotitalo, mutta arvatkaapa mikä on ISO miinus???

Vierailija

Ja sehän on anoppi, eikä mikään unelmasellainen... Eli anoppi asuis kilsan päässä. Tiedä nyt mitä tekis. Tuo ihminen tuo jo pelkällä läsnäolollaan vihaa ympäristöönsä. Paskaapuhuva ja naljaileva katkera ihminen. Ystävällisyydestä ja muiden ihmisten avuliaisuudesta viis veisaava. Kaikkea on yritetty, mikään ei kelpaa, ei toimi. Mun puolen suku on kaikki " paskasakkia" , äitiäni myöten... Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (14)

Vierailija

Rakentakaa vaan talo, eihän se anoppi kuitenkaan teillä asuis, vaan kilsan päässä.

Voihan se olla, että anoppikin näkee sut uudessa valossa, kun muutatte sinne...

Vierailija

hänen puuhistaan. Esim että paheksuisit hänen kirjeenavailujaan sanomalla, reilusti että minusta se on rumaa ja itseasiassa teit rikoksen. Jos hän kerran on tuollai8nen pöllö, niin kyllä hän kaipaa sitä, että rehdit ihmiset ympärillä ovat peilejä eivätkä vaan hymistele hänen typerille tempuilleen. Oma anoppini haukkui neekreitä oli sillä niin ja niin paljon niin kyllä oli kaameeta, niin kyllä minä paheksuin heti seuraavassa lauseessa, että kamala miten sinä puhut otisista ihmisistä. Sen jälkeen ei ole puhunut neekereistä eikä muista rumaan sävyyn minulle. Miehelleni oli vaan äidillisesti neuvonut, että kun se (minä) on niin ymmärtäväinen ja herkkä ihminen, niin pitää kauniisti kohdella.... Hih!

Vierailija

Jos sulla on noin negatiivinen olo anopin suhteen, suosittelen ehdottomasti pidempää välimatkaa. Nainen on kuitenkin miehesi äiti ja jos välisi myrkyttyvät häneen täysin, niin kyllä se heijastuu sun ja miehesikin väleihin.

Kyylä-anopin kainalossa voisi olla sietämätöntä elää...

Vierailija

Anoppisi on anoppi, sinä olet sinä. Anna hänen kokea omia fiiliksiään. Ei niiden tarvitse sinuun tarttua. Ole myötätuntoinen, sanoa vaikka ai, oletko tosiaan sitä mieltä, että äitini on hurjan huolimaton. No, voi sentään, vaivaako se sinua kovasti? Tai ai on Maija-täti XXXX, no harmi jos pahoitit siitä mielesi, mutta ei ehkä kannata kuitenkaan tsm. Juttele sen anoppisi kanssa.

Vierailija

joita voitte sitten yhdessä tarkastella jälkeenpäin...

http://www.kyttaajat.net/lomakkeet.shtml

Mä en kyllä muuttais noin lähelle... Nyt on jo ihan tarpeeksi kun välimatka kaveni 40km viiteentoista kilometriin... Nyt on käynyt kuukauden aikana jo kolmesti, edellisessä paikassa taisi käydä neljän vuoden aikana yhtä monta kertaa...

Vierailija

edesottamuksiaan. Jos niin, niin talo pystyyn vain, mutta jos epäilyksiä niin lisää välimatkaa. Nykyaikana ei onneksi tarvitse enää olla tekemisissä pakollisesti pirullisten tai muuten vain sekaantuvien anoppien kanssa!

nim. Elämänsä kullakin

Vierailija

Tiedän vaan, että paikka on sen verran syrjässä ja anoppi taksikortin varassa ts. kukas muu meillä istuu kauppamatkoilla takapenkillä kuin hän... OONPAS MÄ PESSIMISTINEN :-(

No ei... Pelottaa vaan se kun ihminen on niin laskelmoiva, että pitää kirjaa naapureidensa menemisistä ja tulemisista... Tie menee hänen talonsa ohi eli kaikki meidän tulot ja menot ja kauan missäkin ollaan on sitten mustaa valkoisella. HUI!!!!

ap

Vierailija

Nyt välimatkaa 30km ja se on ihan passeli, anopilla kun ei ole edes autoa. Ostimme osakkeen täältä, anopin paikkakunnalta samalla rahalla olisi rakentanut omakotitalon. Valintoja on tehtävä ja niin kuin omakotitalosta haaveilenkin, en sitä anopin lähelle rakenna; mikäs unelmaomakotitalo se on, jossa jokaista ovikellon soittoa saa pelätä...

Vierailija

Jos talonkin rakentaa niin siinä on aika kiinni eikä noin vain pois muuteta jos anoppi alkaa sapettaa. Suhteiden parhaana mahdollisena pitämiseksi suosittelen selkeästi pitempää välimatkaa, ennenkuin tulee vielä avioero.

Vierailija

Ei noin lähelle kyyläävää anoppia. Pystyttekö myymään tontin ja ostamaan toisen joltakin toiselta suunnalta? Miksi pilata elämäänsä...

Vierailija

Valitettavasti voin sanoa, että anoppini tekoset, jotka eivät suorasti ole edes kohdistuneet minuun ovat sellaisia, että en voi antaa niitä hänelle anteeksi.. Mitä sanoisit, jos sinun äitisi kävisi kotona höyryttämässä postiasi auki (kuten teki tyttärelleen, mieheni siskolle) ja toi nyt vielä aika pientä. Ehkä tieto tästä kaikesta on rakentanut hänestä vielä ikävämmän kuvan kuin mitä hän ehkä, no jaa, onkaan.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat