Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SAIN TÖITÄ!!

Vierailija

Pakko tulla tänne hehkuttamaan, että minä kotiäiti olen palaamassa työelämään vuoden vaihteen jälkeen.

Olen sh, mutta en halunnut enää kolmivuorotyöhön ja olen saanut töitä unelma-alaltani...!

Pääsen töihin lääkkeiden pariin ja päivätyö sekä viikonloput vapaat. Tuntuu kuin olisin saanut lottovoiton! Melkein 10 vuotta olen ollut kotona ja hoitanut lapsia, nyt nuorin täytti just 3. ja tämä äippä pääsee töihin.

Kommentit (15)

Vierailija

Saatko tehdä lääkkeen jaon ym. lisäksi lääkkeen valmistusta.?Olen myös ajatellut, että apteekkityössä on ihmeen vähän sairaanhoitajia. Sh on omiaan tekemään rr-mittauksia, pieniä verinäytteitä, haavanhoitotuotteiden neuvonnassa ym.

Vierailija

ja tuo kakkonen menee nyt vain kiltisti ottamaan niitä pieniä sinisä pillereitä mitä lääkäri on käskenyt ottaa joka päivä....

Vierailija

Teet viisaasti, jos samalla häivyt täältä akkojen valtakunnasta. Täällä kun ollaan niin kateellisia toiselle, kun tätä kerrankin onni potkii. Esimerkiksi tuo eka " onnittelija" on tyypillinen akkojen valtakunnan akka.

Vierailija

oot vaa läskistyny niitte äpäries luona etkä osaa olla erossa niistä. ota loparit samontein ni joku sitä työtä tarvitseva saa sen paikan.

Vierailija

Olen menossa lähiaikoina tutustumaan apteekkiin, ja sitten tiedän tarkemmin mitä tulen siellä tekemään. Toki sh on omiaan mittaamaan verenpaineita, ottamaan verensokereita, pistämään piikkejä, jos apteekissa pidetään esim, jotain teemapäiviä.

Olen todella innoissani tästä mahdollisuudesta. Varsinkin kun tiedän, että hlö joka jää äippälomalle, niin on sanonut, että pitää hoitovapaata 3 vuotta, jten minulle on töitä tiedossa pitkäksi aikaa.

T:ap

Uusimmat

Suosituimmat