piereskeletkö sinä

Vierailija

lastesi ja miehesi edessä? Entä muiden edessä?

Minä tyttö paukuttelen joskus töissäkin.

Kommentit (11)

Vierailija

tai yritän vaan vessassa, mutta eilen kotiin mennessä en voinu enää hississä pidättää ja pääsi sellainen kanamunatuhnu. Tiedättehän... No tietty siinä sitten 2 kerroksessa hissin ovi aukeaa ja sisään tulee komia parikymppinen pojankloppi. arvatkaa hävettikö?

Vierailija

eli vastaan, että kaipa meistä jokainen onnistuu pidättämään, jos tarve vaatii? ettehän te (toivottavasti...) ruuhkabussissa/kokouksessa/ravintolassa/työhaastattelussa yms. töräyttele, vaan pidättelette? kai sitä nyt sen verran peräaukkonsa sulkijalihaksia hallitsee...

jos tulee vastustamaton tarve mieheni tai jonkun muun läsnäollessa, yritän siirtyä kauemmas. olen ollut mieheni kanssa 9 vuotta, eikä hän ole koskaan valittanut pieruttomasta yhteiselosta.

Vierailija

ja muita kanssaihmisiäni sen verran, etten tahallani rupea suolikaasujani levittelemään heidän läsnäolleessaan. eikä miehenikään voi kuvitellakaan pierevänsä/röyhtäilevänsä minun seurassani.

vahinkolaukaukset on sitten eri juttu.

Vierailija

Kerran keskeytin puhelun mieheni kanssa ja sanoin " odota vähän" ja töräytin äänekkäästi suoraan luuriin ! Meni mies hiljaiseksi, sitten repesi nauruun... Myöhemmin pääsi kostamaan samalla mitalla minullekin. Ja parisuhteessa voidaan hyvin kun huumoria riittää!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat