Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

puukkoa haavaan :´(

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Oli tämäkin päivä!

Kaikki meni hyvin tänne iltapäivään saakka, kunnes sain kuulla työpaikkamme ikisinkun olevan iloisesti raskaana. No osasin olla hänen puolestaan osittain iloinenkin, koska hän on pitkään etsinyt sopivaa miestä elämäänsä ja varmaan lapsistakin haaveillut jo pitkään. Silti se veti mieltä matalaksi ja taas pyöri päässä, että mikä minussa on niin väärää, että sitä vauvaa ei voi meille tulla.

Kruunaus näille pohdinnoille oli puhelu tuntemattomasta numerosta, jossa lehdenmyyjä oletti minulla olevan lapsia. Oletuksensa hän perusti siihen, että olen joskus reilu vuosi sitten tilannut lyhyen jakson vauva-lehteä ja aikoinani kuulunut lasten parhaat kirjat-kirjakerhoon. Eikä tämä ollut edes ensimmäinen kerta. Tulee vaan itselle tosi tyhmä ja syyllinen olo, että eihän minulla olisi ollut mitään oikeutta tilata pahimmassa vauvakuumeessa vauva-lehteä, koska mitään vauvaa ei ole vieläkään tulossa ja kenelle minä niitä kirjoja tilailen, jos mulla kerta ei ole lapsia...

Lisäksi tässä saa vielä jännittää pikkusiskon puolesta, jolta on 21-vuotiaana löytynyt kyhmy rinnasta! Huomenna vasta selviää tarkemmin, onko huoleen todella aihetta. Sitä on lopetettava itsekin näiden hormoonien syönti, jos se kyhmy paljastuu syöväksi ja sitä kautta saa jättää lopulliset haaveet raskaudesta ja lapsesta.

Ei voi muuta sanoa kuin kurja päivä :´(

Kommentit (1)

Vierailija

Onpas sinulla ollut kurja päivä! Joskus se vaan on totaalisen rankkaa ja sitä ajattelee " miksi minä?" Mä otan myös aika rankasti muiden raskausuutiset ja niitä on sadellut paljon pitkin tämän pitkän taipaleen. Sitä on niin vihainen ja katkera sille toiselle. Minua joskus hävettää miten voin tuntea toista kohtaa sillä tavalla, mutta kaippa se on ihan normaalia.

Joskus puhelinmyyjät kyllä osaa olla todella suorasainaisia ja tökeröitä. Olen kokenut saman monesti. Miksi ihmeessä ne olettaa, että on omia lapsia kun tilaa vauva-aiheisia lehtiä.. Voisivat vähän miettiä sanojaan!

Olen todella pahoillani pikkusiskosi puolesta! Toivotaan, että se kyhmy on vain viaton kasvain. Sitähän se voi ihan hyvin olla. Itse olen monesti miettinyt mitä hormonit tekevät naiselle. Oma äitini on kuollut rintasyöpään nuorena (ja suvussani on muutenkin rintasyöpää) ja itseltänikin on leikattu hyvänlaatuinen kasvain rinnasta. Se pelottaa ja pistää miettimään. Haluanko uhrata oman terveyteni, kun haluan lasta niin paljon? Se on vaikeaa.

Parempaa mieltä sinulle! :) Kyllä se mieli piristyy vaikka nyt tuntuukin kurjalta.

Halein Mirkka :)

Uusimmat

Suosituimmat