Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yllättävän moni täällä näyttää kuvittelevan että kun on töissä ei ehdi olla netissä

Vierailija

Päätellen kommenteista " onpa sinullakin vaativa työ kun ehdit olla netissä työaikana" . Päinvastoin.

Kaupan kassa tai sairaanhoitaja ei varmaan voi olla netissä työaikana, mutta paremmissa hommissa kun on välillä aikaa. Välillä tosi kiirettä, välillä taas leppoisia aikoja jolloin ehtii surffailla. Kellokorttia ei ole vaan pääasia on että hommat hoidetaan.

Ylläolevan kommentin esittävät ovat sitten ilmeisesti olleet vain 8-16 kellokorttihommissa jossa pomo hengittää koko ajan niskaan

Kommentit (9)

Vierailija

Sen voisin ymmärtää,että on yrittäjä,joilloin itse voi määrätä mihin aikansa käyttää.Mutta jos on palkallisena niin täytyy olla aika moraaliton ja laiska työntekijä!Itse en tuollaisia töihin ottaisi.

Vierailija

T. se jonka moraali ei salli työajalla surffailua. Luppoaikaa kyllä olis minimiurakkamäärän täytyttyä vaikka muille jakaa, mutta rahan takiahan töissä käyn. Miksen siis käyttäisi työaikaani työntekoon ja palkkapussini kasvattamiseen? Kotona ehtii sitten surffailla ihan miten vaan.

Vierailija

Työaika on työaikaa eli aikaa josta ta maksaa tt:lle palkkaa. En voisi kuvitellakaan, että ta maksaisi mulle palkkaa netissä lorvimisesta...

Uusimmat

Suosituimmat