Olenko minä ainoa...???

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

-jolla ei kiinnosta vähääkään onko joku lasten kanssa kotona vai töissä ja lapset hoidossa (kysehän ei ole minun lapsista).

-jolla ei kiinnosta vähääkään onko joku lihava tai laiha, ruma tai kaunis, löysä vai kiinteä (yhtä kamalilta me kaikki 80-vuotiaina näytetään).

-jolla ei kiinnosta vähääkään miten joku pukeutuu tai jaksaako tällätä itseään. Minä tällään siksi että olen niin säälittävän ruma ilman meikkiä. Hatunnosto niille, jotka uskaltavat meikittä kulkea.

-jolla ei kiinnosta vähääkään kuinka pitkään kukakin imettää, itse imetin 3kk ja jos joku jaksaa ja haluaa niin imettäköön lastaan vaikka rippikouluun asti, ei kuulu mulle.

-jolla ei kiinnosta vähääkään mitä ruokaa kukakin lapselleen syöttää. Tärkeintä että lapsi saa ruokaa.

-jolla ei kiinnosta vähääkään kuka pitää miestään tossun alla, eikä päästä mihinkään. Ei todella ole multa pois.

-jolla ei kiinnosta vähääkään pihtaako joku muija, eikä tyydytä miestään. Minä en ainakaan ole kiinnostunut muiden miehistä, että jos ne tuolla juoksee toisten naisten perässä, niin juoskoot.

-jolla ei kiinnosta vähääkään miten ihmiset sisustaa/siivoaa oman kotinsa. Tarkoitushan on että omassa kodissa viihdytään ITSE.

...listaa vois jatkaa varmaan loputtomiin, mutta tämä muori lähtee nyt verho-ostoksille:)

Hauskaa päivänjatkoa kaikille, olitte sitten millaisia hyvänsä!!

Kommentit (8)

Vierailija

Minä voisin lisätä tuohon listaan, että mulla ei kiinnosta se millainen ammatti tai koulutausta ihmisellä on. Kivoja tyyppejä löytyy kaikista " ryhmistä" ja myös niitä joihin en haluaisi tutustua.

Vierailija

Keittiön verhoja etsiskelin, ostin sellaista sini-beige-luonnonvalko-ruutuista kangasta ja sitten sellaista läpi kuultavaa luonnonvalkoista pellavakangasta. Niistä sitten ompelen sellaisen kapan, jossa takana rypytetty luonnonvalkoinen kangas ja edessä tuota ruutukangasta, sitten kanttinauhaa sen vaalean kankaan helmaan ja eiköhän pitäis alkaa hyvältä näyttää. Ostin sitä vaaleaa kangasta myös sivuille " valoverhoiksi" . Maksoi yhteensä 90€ ja vielä pitäis alkaa

ompelemaan...auts:)

Mutta saa ainakin juuri sellaiset kuin itse haluaa kun itse tekee.

Vierailija

Hyllis meidän tuttujen kesken.

Eikä kiinnosta yhtään mullakaan nuo jutuit, puhuit jälleen kerran asiaa. baitövei...jokos sun kuvat löytyy sieltä irc-galleriasta:)

Vierailija

Olenko ainoa

-jolla ei kiinnosta vähääkään onko joku lasten kanssa kotona vai töissä ja lapset hoidossa (kysehän ei ole minun lapsista).

Minusta se, onko äiti töissä vai kotona, ja onko isä töissä vai kotona, ei kerro mitään siitä on ko. äiti hyvä äiti, ja ko. isä hyvä isä.

-jolla ei kiinnosta vähääkään onko joku lihava tai laiha, ruma tai kaunis, löysä vai kiinteä (yhtä kamalilta me kaikki 80-vuotiaina näytetään).

Muitten ulkonäkö ei kiinnosta, eikä omakaan kauheasti. Me ollaan varmaan aika ihania ryppysiä harmaita mummeleita kaikki 80-vuotiaina :-)

-jolla ei kiinnosta vähääkään miten joku pukeutuu tai jaksaako tällätä itseään. Minä tällään siksi että olen niin säälittävän ruma ilman meikkiä. Hatunnosto niille, jotka uskaltavat meikittä kulkea.

Minua taas ei kiinnosta mitä muut minusta ajattelevat. Olen sinkku. Kun olen suhteessa meikkaan ja käytän kivempia vaatteita, ettei miehen tarvi hävetä minua. Itse en häpeä, minä olen minä.

-jolla ei kiinnosta vähääkään kuinka pitkään kukakin imettää, itse imetin 3kk ja jos joku jaksaa ja haluaa niin imettäköön lastaan vaikka rippikouluun asti, ei kuulu mulle.

Ei ole vielä lapsia, joten en ole imettänyt. Jokainen tehköön niinkuin tekee. Jos nyt ylipäätään lapsia saan ja jos ylipäätään maitoa tulee (meillä suvussa paljon naisia joilla ei tule maitoa), aion imettää niin kauan kuin siltä tuntuu. En voi kuvitella imettäväni enää kun lapsi kävelee ja/tai puhuu, minusta se voisi olla sellainen takaraja.

-jolla ei kiinnosta vähääkään mitä ruokaa kukakin lapselleen syöttää. Tärkeintä että lapsi saa ruokaa.

Olen tästä aivan samaa mieltä!

-jolla ei kiinnosta vähääkään kuka pitää miestään tossun alla, eikä päästä mihinkään. Ei todella ole multa pois.

Minusta on surullista ja ihmeellistä, miten yleistä tällainen tuntuu olevan. Itse en haluaisi elää hetkeäkään niin tossun miehen kanssa, että minulle tulisi mieleen häntä määrätä. Missä on kunnioitus ja toisen arvostus?

-jolla ei kiinnosta vähääkään pihtaako joku muija, eikä tyydytä miestään. Minä en ainakaan ole kiinnostunut muiden miehistä, että jos ne tuolla juoksee toisten naisten perässä, niin juoskoot.

On erittäin surullista, kuinka moni nainen täällä av:lla ja tuolla ulkomaailmassa ei ymmärrä sitä yksinkertaista totuutta, että pihtaamalla ei voita mitään. PALJON enemmän saa aikaan, kun mies saa seksiä kotona!

-jolla ei kiinnosta vähääkään miten ihmiset sisustaa/siivoaa oman kotinsa. Tarkoitushan on että omassa kodissa viihdytään ITSE.

Täysin samaa mieltä!

...listaa vois jatkaa varmaan loputtomiin, mutta tämä muori lähtee nyt verho-ostoksille:)

Mua kiinnostas tietää millaset verhot ostit?

Minäkin toivotan Hauskaa päivänjatkoa kaikille, olitte sitten millaisia hyvänsä!!

Vierailija

Itseasiassa päätin just ennenkun luin viestisi, että minähän en tätä palstaa enää lue. En jaksa morkkausta ja negatiivisten asioiden kaivelua. Elämässä on enemmän positiivisia elementtejä kuin tältä palstalta ilmi tulee.

Tovoittavasti löydät hyvät verhot!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat