Jos mulla on joskus viikolla vapaapäivä, vien silti lapsen hoitoon :-)

Vierailija

Ihanaa, silloin saa ihan itselleen vapaapäivän ja saa tehdä mitä haluaa.

Haukkukaa ihan vapaasti, olen silti lapselleni paras äiti vaikka näin teenkin. Ja nautin olostani :-)

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

oikeasti juuri tällaista porukkaa täällä on. Lasta ei ikinä saa jättää mihinkään jollei ole vakavasti otettava moraalinen syy.

Sullekin tiedoksi, että lapsia kuolee pahoinpitelyihin ja nälkään tuhansia per päivä. Suhteellisuudentajua.

Vierailija

Mulle ainakin on lomaa ja vapaa-aikaa olla perheen eli lasten ja miehen kanssa! Se on niitä hetkiä, mitä pitkän vuoden odottaa.

Sen verran rikon kuitenkin omaa sädekehää, että kerran vein vapaapäivänä lapset hoitoon, kun halusin tosiaan olla ekaa kertaa lapsen syntymän jälkeen yksin muutaman tunnin. Oli kivaa, mutta huono omatunto siitä vaan tuli.

Vierailija:

Lainaus:

kesällä kesäkuussa tuonne jussiin asti ja elokuussa menevät jo kuun alusta hoitoon vaikka itse olen lomalla. Mä palkitsen itseäni myös lomilla, en halua olla lomallakin töissä. Kotiäitinä oleminen on työtä ja erittäin raskasta!

Vierailija

vaan joskus harvoin kun sattuu keskelle viikkoa ylimääräinen vapaapäivä.

Minusta tuo on ihan ok joskus,mutta taas jatkuvana toimintana vähän arveluttavaa,koska niinkuin jotkut jo sanoi,kyllä se lapsikin mieluiten jää kotiin jos saa valita,eli viettää " vapaapäivän" lapsikin.

Mutta siis kyllä se äitikin joskus tarvitsee vapaapäivän ja satunnaisesti tuo on minusta ihan kelvollinen syy (äidin hemmottelu siis) ja mitä luultavamminhan ap kuitenkin tällaisena päivänä hakee lapsen aiemmin hoidosta jne..

Vierailija

Kyllä minäkin tarvin joskus hetken aikaa ihan vaan itselleni. Enkä todellakaan suostu potemaan tästä huonoa omaatuntoa. Vastaavasti meillä ei sitten lapset ole yökylissä tms. Tai no joo, on yhden kerran viimeisen kolmen vuoden sisään olleet yökylässä...

Vierailija

a) oma moraalini ei sallisi viedä lasta hoitoon kun olen vapaalla

b)hävettäisi jos hoidossakin saataisiin tietää

c) eipä ole koskaan kyllä tullut mieleenkään edes moinen!

T. äiti ja yh jolla on tukiverkkoa, jotta pääsee välillä irti arjesta, lisäksi yritän aina saada työsuhteeseen katkon kesäksi, jotta VOIN olaa lapseni kanssa mahdollisimman paljon.

Vierailija

Itse joudun viemään lapsen hoitoon vaikka vain opiskelen. Tuntuu typerältä viedä lapsi hoitoon ja sitten tulla takaisin kotiin gradua kirjoittamaan. Muuten en kyllä valmistuisi ikinä, joten pakko tehdä näin.

Vierailija

tarhaan to ja pe, kun itse meinaan olla kotona pakkailemassa. Muutamme viikonlopulla. Isompi etenkin aina kyselee milloin on vapaata, joten siitä syystä on kurja viedä lapset hoitoon, kun mieluiten olisivat kotona.

Vierailija

Riittävän hyvä, ehkä. Mutta musta toi on niin vastenmielinen ja kulunut ja mälsä ja huonoitsetuntoisten tunnuslause tuo " olen paras äiti lapselleni" . Mistä sinä sen tiedät?

Ihan sama kuin julistais että olen varmasti paras vaimo miehelleni...ihan vaan kysymättä sen miehen mielipidettä tai kuuntelematta sitä ollenkaan.

Vierailija

Jaa-a, kai minussa on sitten jotain vikaa kun lapseni menee mielellään hoitoon :-) Taitaa olla paljon hoidon laadusta tai hoitotädistä kiinni. Meillä hoitaja on ihan huippu, jaksaa keksiä joka päivä kaikkea kivaa lapsille. On lisäksi sukulaiseni :-)

Hiukan hapan kommentti oli tuo edellinen :-)

Vierailija

kerta vie hoitoon. tietty välillä, mut jotenki en vaan raaski viedä hoitoon itkevää pientä. ehkä sit joskus...mut ei siin välttämättä mitään pahaa ole. jokainen tekee miten parhaaksi näkee

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat