Näin eilen kaupan pihalla lava-auton jossa istui äiti ja pieni lapsi, oliskohan ollut 1v, ilman turvaistuinta!

Vierailija

Kyllä mua ottaa päähän nämä ihmiset jotka tekevät lapsia mutteivat ota vastuuta tai eivät välitä niistä. Siinä se pikkuinen istu tutti suussa ja (varmaan) äitinsä piti käsin kiinni vieressään ettei toinen tipu penkiltä. Kuski oli kaupassa.

Idiootti, eikö ihmiset tajua että jos kolari tulee sä et saa pidettyä toista siinä! Törmäyksessä kaiken liikkuvan osan paino kasvaa jne jne. Sääliksi kävi sitä pikkusta. :(

Kommentit (6)

Vierailija

kamalaa välinpitämättömyyttä omaa lastaan kohtaan! Minusta turvaistuimien tulisi olla pakollisia ja laissa se määrätä! Jos ei käytä, pitäisi antaa tuntuvat sakot!!!

Vierailija

Aina tuollaisessa tilanteessa pitää soittaa poliisille. Niin minä teen. Eipähän tarvitse sitten murehtia jälkeenpäin, ettei kukaan puuttunut tilanteeseen.

Helsingissä poliisit ovat aina olleet kiinnostuneita noista tapauksista, kun olen soittanut. Mutta kerran soitin Mäntsälässä ja siellä ei poliisi suostunut lähtemään paikan päälle, vaan ölisi vaan jotain, että käy itse sanomassa jos kiinnostaa..

Vierailija

Tosin mut tietysti lynkattas heti. Ensinnäkin tulis että mitä se sulle kuuluu ja koska olen nuori (22) ja erittäin nuoren näköinen kuuluisi myös että mikä SINÄ olet mulle mitään sanomaan.

Iästä riippumatta mä olisin kuitenkin oikeassa.

Vierailija

koputtaisi tämän auton ikkunaan ja sen jälkeen alkaisi syytteleen ja nostaan mekkalan asiasta? Kysyn vain. En usko että kovin moni todella tekisi noin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat