Kaikenlaisia kuvia vanhemmat lapsistaan nettiin laittaakin o.O

Vierailija

Törmäsin tähän ja en tiedä tuliko enemmän paha olo vai sääli lasta, tiedä missä tuokin kuva jo kiertää..

http://www.vauvapalsta.net/keskustelupalsta/index.php?act=Attach&type=po...

Voi vanhemmat, vanhemmat, ajatteletteko te yhtään? :(

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Tein miehelleni joskus lapsen ollessa vastasyntynyt " kakkahälytys" soiton, siis kutsuin hätiin, kun oli kaupungilla. Lapsi päätti kakata juuri kun vaippaa oltiin vaihtamassa, mikä muuten olisi ok, mutta nyt sitä kakkaa lensi ihan kaikkialle. Olin itse ihan kakassa, lapsi oli yltä päältä kakassa, sitä oli tapeteissa, lattialla, hoitopöydällä, matolla n metrin säteellä ihan kaikkialla. Lisäksi olin itse vielä aika voimaton synnytyksestä ja verenhukasta, en uskaltanut lähteä yksin lapsen kanssa suihkuun. Onneksi mies tuli alle 5 minuutissa ja pelasti meidät KAKALTA. ;D

Vierailija

joten eiköhän se ole jo levinnyt jos on levitäkseen :( Aloituksellani ihmettelin vain MIKSI vanhemmat laittavat tuollaisia kuvia, mitä he sillä hakevat, mutta toistaiseksi kukaan ei ole vastannut kysymykseeni..

Vierailija

kuvattiinpa napatynkäkin. en usko että kuvaamisessa sinänsä on mitään arveluttavaa, mutta en mäkään niitä kuvia nettiin laittais. jonkun mielestä saattaa olla hauskaa huumoria, mutta kun kanssaihmisistä ei tosiaan aina tiedä.

Vierailija

Ihmiset ovat niin naiveja, etteivät osaa ajatella, että jossain päin maailmaa joku pervo runkkaa juuri heidän lapsensa kuvaa katsellessa. Lisäksi tuosta kuvasta tulee kyllä lapselle traumojakin ihan varmasti. Miten joku kehtaa kuvata moista?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat