Mitä ohjelmaa pojan 5-v synttäreille?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Vieraita tulisi vain noin 5 samnikäistä,

ei muita aikuisia kuin järjestäjä-äiti,

ideoita kiitos :)

Kommentit (4)

Vierailija

Katsahdin tuon linkin. Oli kivoja juttuja. Aarteenetsintä näillä säillä olisi kiva järjestää sisällä ja on helppo toteuttaa. Itse ajattelin laittaa 6v pojan synttäreille aarteiksi tinapaperiin käärittyjä karkkeja ja ilmapalloja. Piilotan niitä asuntoon ja lapset saavat etsiä. Kun löytävät, niin tulevat kaikkien yhteiseen käyttöön.

Lisäksi meillä 5vpoika tykästyi aikanaan yhden tytön 5v synttäreillä olleiseen aarteenetsintään kartan avulla, jossa piti löytää oikea noita (jolta sai aarrekaapin avaimen)! Tästä ajattelinkin että nyt 6v synttäreillä kutsun " oikean" aaveen synttäreille mukaan ja koristelen jonkun huoneen pelottavasti (nyt saa hyvin halloween kamaa) ja pimennän ja aave ilmestyy sinne. Aaveelta saa sitten joko kartan tai itse aarteen tms. Aarteeksi tulee kotiin vietävä pussi sisältäen pienen lelun ja tarroja yms.

Eli kun meillä poika tykkää aarteenetsinnästä, niin järjestän kaksi erilaista aarteenetsintää synttäreille.

Lisäksi jos tulee tylsää tai aikaa jää, niin varaan vielä ehkä yhden leikin toteutettavaksi. Luulen käyttäväni vesiämpäreistä suulla kiinni otettavia omenoita. Siinä on haastetta näille 6-7v pojille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat