Miten teillä on äidit varaa jäädä kotiin?

Vierailija

Mulla ei ainakaan ole, koska en aio miehen palkalla elää ja asunto- ja autovelkaakin maksettava.

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Jos ei ole valmis tinkimään mistään niin silloinhan ei tietystikkään voi tehdäkkään ratkaisua jäädä kotiin.

Meillä minä olisin " isompi tuloinen" jos menisin töihin,mutta nyt pärjäillään miehen pienemmällä palkalla.

Ihan kaikesta ei kuitenkaan edes tarvi tinkiä,aika shoppailuhullu olen edelleen jne :)

Vierailija

Esim. kaksi autoa on välttämättömyys koska mies on vuorotöissä ja muuten lapset ei pääsisi iltaisin harrastuksiinsa jotka myös maksaa rahaa. (Poika pelaa jääkiekkoa ja tyttö ratsastaa ja käy musiikkiopistoa).

Meillä on myös kaikille lapsille omat huoneet, kouluikäinen tyttö ja poika eivät " sovi" enää samaan huoneeseen ja kuopukseen on niin paljon ikäeroa ettei samaan huoneeseen voi laittaa koululaista häiritsemään.

Pitäisikö siis myydä talo ja toinen auto, muuttaa vuokrakolmioon ja sanoa lapsille että nyt ei pariin vuoteen harrasteta mitään kun äiti haluaa olla kuopuksen kanssa kotona! Ei kai kukaan voi oikeasti olla tätä mieltä?!?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Talo- ja autolainaa on ja ihan tavallisissa " duuneissa" ollaan molemmat. Minua kyllä suunnattomasti ärsyttää tuo että automaattisesti oletetaan että yhteiset rahat=mahdollisuus jäädä kotiin hoitamaan lapsia.

Se ei vaan aina mene niin!

Vierailija

Kaikki rahat ovat yhteisiä ja mies maksaa tietysti lähes kaikki menot.

Tämä on mahdollista, koska haluamme molemmat, että lapset hoidetaan kotona 3-vuotiaaksi asti.

Vierailija

nykyään kyllä suht hyväpalkkainen ja talollinen, mutta hyvin, hyvin velkainen. -nro. 34 taisin olla

Vierailija:

Lainaus:

Kannattaa valita hyväpalkkainen,talollinen,velaton mies, niin voi jäädä kotiin:))))

Vierailija

En olisi huolinut toisenlaista miestä. Itse teen ruoat itse, kierrän kirppiksiä, ompelen, ei harrasteta kuin retkeilyä ja muuta edullista. En kotona tarvitse kuin muutaman arkivaatteen. Ei syödä ulkona, lapset saavat harkitusti leluja. Ennen kaikkea nautitaan hyvin arkisista asioista. Varaa olisi elää leveämminkin, mutta näin on hyvä!

Vierailija

Mun rahoilla nyt ei meinannut edes ruokakuluja saada maksettua kuukaudessa. Hyvin silti pärjättiin, omista menoista vaan on osattava tinkiä.

Nytkin silti oon niin huonopalkkaisessa hommassa, että huh huh.

Vierailija

miehellä on iso liksa, rahaa on säästössä mukava kasa eikä velkoja ole. Isäntä maksaa kaiken niin kauan kuin olen kotona lasta hoitamassa. Olemme onnekkaita kun tilanne on näin hyvä, ei tarvii nuukailla joka asiassa.

Vierailija

Päätetty että lapsi saa olla kotona 3v. saakka,tingitään turhasta shoppailusta.Lapset saavat uusia vaatteita ja me vanhemmat myös.Heräteostot jätetään väliin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat