Äiti, joka palaa työhänsä vauvan ollessa 4kk vastailee kysymyksiinne hetken.

Vierailija

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Kerroin jo miksi, ja lisään vielä, että mielestäni on kohtuullisempaa koko perheen kannalta, että isän ei tarvitse sekä opiskella että tehdä töitä ja näin ollen nähdä lapsiaan tosi vähän, vaan me voimme molemmat hoitaa lapsia ja minä hommata rahat ja mies opiskella ammattiaan. Näin meillä säilyy parempi tasapaino perheessä, eikä kumpikaan väheksy toisen panosta perheeseen. Täällä kun usein saa lukea miehistä jotka ei arvosta pätkääkään puolisoidensa kotona oloa - no meillä arvostaa. Kumpikin.

Raaskiminen onkin jo vähän kovempi juttu...kyllä se raastaa, mutta ajattelin, että jos pystyisin vaikka aluksi olemaan vain kahtena päivänä työpaikalla. Ja jos imetys vielä hyvin silloin jatkuu, niin voisin käydä työpäivinäkin ruokiksella imettämässä, matka ei ole pitkä.

Vierailija

Tiesin, ja siksi halusinkin teille kertoa miten homma meillä hoidetaan, jotta ihmiset ehkä ymmärtäisivät, että ratkaisuja on monia ja eri jutut toimii eri perheissä. Lisäksi mielestäni perhe on yksikkö, jossa pitää ottaa kaikki osapuolet huomioon. Tämä on kompromissi, ei ehkä vauvan kannalta paras mahdollinen, mutta koko perheen ja ennen kaikkea tulevaisuuden kannalta varmasti paras ratkaisu. JOs näin saan pidettyä työni, se tarkoittaa tulevaisuudessakin perheellemme taloudellista hyvää toimeentuloa JA lapsille erittäin lyhyttä hoitoviikkoa.

Vierailija

Sekä että. Toisaalta olen tosi iloinen, että mulla on työpaikka, josta oikeasti pidän, joka on joustava, ja vielä kohtuullisesti palkattu. Kuten jo sanoin, oman alani työpaikoista on aika raadollinen kilpailu, paljon ilamisia työharjoittelijoita olisi tulossa ovista ja ikkunoista,vaan onneksi eivät voi minua korvata.

Toisaalta särkee sydäntä, kun tietää, että pitää olla erossa vauvasta, MUTTA tiedän että lasten isä on varmasti yhtä hyvä hoitaja kuin minä. AInoa ero on tuo imetys. Jos kehtaisin, yrittäisin venyttää tuota töihin paluuta vielä 2-4 kk, mutta en voi, koska muiden työt on jo järjestelty paluuni mukaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat