Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä TALVIRUKKASISSA yksivuotiaan peukut pysyvät

Vierailija

paikoillaan? Olen amatöörimäisesti hankkinut lapselle erinäisiä rukkasia, mutta peukut häviävät koloistaan minuutissa. Suositelkaa!

Kommentit (11)

Vierailija

en tiedä, mikä peukalopottien taika on - kai se on onnistunut leikkaus ja oikeansorttiset kiristykset. Varsi on riittävän väljä, että on helppo laittaa, mutta kumminkin sitten pysyy.

Monet halvat tuli kokeiltua, osa ei pysynyt paikallaan ja jotkut palautin kauppaan kun en saanut niitä edes itse lapselle käteen... Muita kalliimpia (lue: yli kympin maksavia) merkkejä en kyllä ole kokeillut, ehkä olisi oikein sanoa, että peukalopotit olivat ensimmäiset, jotka pysyivät. Sen jälkeen ei enää tarvinnut ostaa uusia :)

Vierailija

erilaisia. Kateellisena katsoin, kun tuttu puki tänään samanikäistä lastaan. Sehän HYMYILI!! Juu ei meillä vaan- joka kerta itku ja tappelu. Joten ei kai ihme ettei peukutkaan.. mut mä kokeilen sitten Peukalopotteja. Kiitos. Ap.

Vierailija

viime talvena ainoat, jotka sai yksivuotiaalle suosiolla käteen ja jopa pysyivät paikallaan, olivat Rasavilin Peukalopotti-rukkaset. Hintaa vaan on tähän aikaan vuodesta parikymppiä...

Uusimmat

Suosituimmat