Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kokemuksia Tots Bots kestovaipoista?!

Vierailija

oon miettiny niitten hankkimista esikoisellemme joka syntyy ensi vuonna mutta haluaisin kuulla kokemuksia niistä!

eli kertokaahan kaikkea, sekä hyvää, huonoa, käytöstä jnejne!!

Kommentit (6)

Vierailija

hyvin istuvia, helppokäyttöisiä vaippoja. Ilman kuivausrumpua jäävät koppuroiksi ja ikävän koviksi, sen jäivät meillä käyttämättä. Melko paksuja olivat mielestäni, joten paketista tuli aikamoisen kokoinen.

Vierailija

Paksuuteen nähden imukyky mielestäni lähinnä keskinkertainen tai heikompi. Ilman kuivausrumpua jää tosiaan järkyttäväksi koppuraksi, mutta niin jäävät lähes kaikki froteevaipat (esim. Under the nile ja Igutkin, joskin Igut saa pienellä vatkauksella ihan käyttökelpoisiksi ja UtN:t vähän isommalla työllä). Totsit eivät myöskään oikein istuneet meidän lapselle, koska niistä jäi painaumia.

Olen kyllä kuullut kehujakin, varsinkin luonnonvalkoisista, joiden imukyky on ilmeisesti parempi kuin valkaistujen ja värillisten. Riippuu tietysti myös paljon lapsen vartalon mallista. Osta kokeeksi yksi luonnonvärinen, niin tiedät, mitä teillä tykätään. Sen voi sitten myydä helposti pois Babyidean kirppiksellä (http://www.babyidea.fi/).

Vierailija

Samaa mieltä olen kuin vitonen, eli harsot kehiin pienelle. Meillä on yli vuoden ikäinen tyttö ja vieläkin käytetään harsoja. Nyt täyttövaippojen imuina, silloin pienenä pötkövaippoina Vekkuli-kuorissa.

Vierailija

Huomasin, että vauvasi on siis vastasyntynyt, kun aloitatte kestovaipatuksen. Harkitse vielä harsojakin. Ne toimivat vastasyntyneellä ja pienellä vauvalla tosi hienosti.

Vierailija

meillä ei kyllä kuivausrumpua ole eikä semmonen tule hankittuakaan...

vaikuttavat kyllä helppokäyttösiltä mutta pitäisi myös olla mukavat lapsen päällä...

Vierailija

Joskus kun kuivausrummussa pyöritin vaipat, niin tulivat ihanan pehmoisiksi. Mutta ilman rumpua jättivät froteepainaumat vauvan peppuun.

Oletkos katsellut suomalaisten valmistajien vaippoja? Esimerkiksi Hilivinksis ja Igulee ovat olleet minusta hyviä.

Uusimmat

Suosituimmat