Jatkuva nälkä!

Vierailija

Tänäänkin olen syönyt vaikka mitä. En edes kehtaa kertoa mitä ja kuinka paljon. Mikähän mua vaivaa?

Kommentit (7)

Vierailija

aiheuttavat myös nopean verensokerin laskun ja sitä kautta näläntunteen. Ne eivät siis millään tavalla estä nälän tulemista, päinvastoin.

Aamiaiselle voisit lisätä jotain proteiinipitoista, esimerkiksi raejuustoa.

Vierailija

margariinia, kevytkinkkua ja tomaattia. Välipalana meni omena ja 2 mandariinia. Sit meni puoli pakettia tuc-keksejä. 2 isoa lautasellista lihakeittoa. Sit 3 porkkanaa, jotka dippasin. Puolikas suklaalevy. Ja nyt taas puputan sämpylöitä.

En ole lihava, 175 cm ja 69 kg.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

margariinia, kevytkinkkua ja tomaattia. Välipalana meni omena ja 2 mandariinia. Sit meni puoli pakettia tuc-keksejä. 2 isoa lautasellista lihakeittoa. Sit 3 porkkanaa, jotka dippasin. Puolikas suklaalevy. Ja nyt taas puputan sämpylöitä.

En ole lihava, 175 cm ja 69 kg.

Mulla oli kanssa ihan mieletön ruokahalu koko ajan ja en silti lihonut vaan itseasiassa paino laski.

Ajattelin vaan, että jos on myös muita oireita, esim.hikoilu, unettomuus...Ne oireet voivat johtua kilpirauhasesta...

Vierailija

Kokeile välttää paljon nopeita hiilihydraatteja sisältäviä ruokia (vaalea leipä/pulla, sokeria sisältävät tuotteet, valkoinen pasta ja riisi, mahdollisesti myös peruna). Onko sillä vaikutusta?

Jos myös painosi laskee selvästi suuresta syömisestä huolimatta, on toki syytä tarkistaa tilanne lääkärillä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat