luget JO 3pvää ennen PAS-siirtoa?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

onko kenenllekkään muulle määrrätty luget aloitettavaksi jo 3pvää ennen siirtoa?

Mitä näitä tarinoita olen lueskellut niin pari päivää ennen aloitetaan yleensä, onkohan lääkäri nyt laskenut oikein tämän minun kohdallani kun vasta pe ois siirto ja tänään ti aamuna jo aloitin luget?

Kaikenlaisia murheita siis koko ajan, nyt tosissani pelkään että oma passini kaatuu tähän " hups, sori ku määrättiin luget väärälle päivälle" -sattumukseen=/ ;-)

Annostuksena siis 2*aamuin ja 2*illoin, näitä punaisia 200mg lugeja. Ja kyseessä lääkkeelliseen kiertoon tehtävä PAS.

Auttakaa nyt joku, ku ei ois näin myöhä niin soittaisin klinikalle mut yhdet pillerit jo aamulla laitoin ja toiset laitettava nyt illalla eli teidän kokemusten varassa nyt olen... pliis, auttakaa?

Kommentit (4)

Vierailija

hei crisse!

Sorry, kun olen ollut täysin pimennossa viimeisen viikon, mutta flunssan kourissa olen ollut eikä energiaa palstailuun ole juuri ollut.

Mutta nyt taas täällä!!!

Kävin maanantaina ultrassa, limis oli jotain 7,8mm luokkaa, kuulemma ihan riittävä tässä vaiheessa. Siirto menee sitten vasta ensi viikon torstaille ja samalla tavalla aloitan luget 3 päivää (ma) aiemmin kuin sinä ja samalla annostuksella, eli ota vaan ohjeen mukaan.

Flunssan kourissa ei ole ehtinyt paljoa ajatella koko tulevaa rumbaa, mutta nyt taas alkaa elämä voittamaan ja jännitys kasvamaan.

Zumenoneja popsin x3/pvä ja sitten ens viikolla rinnalle luget.

Mikä fiilis sulla?

Toi punaviini ei varmaan ole pahasta, luulen että otan " kuurin" kanssa,

ihan vaikka rentoutuakseni ;)

Pidetään nyt tiiviimmin yhteyttä ettei tarvitse ypönä näitä asioita pyöritellä, en ole itsekkään kertonut tulevasta kuin ihan lähimmille.

Tuntuu siltä, ettei jaksa sitten koko ajan muille selittää missä mennään ja mikä vointi jne. Päätettiin, että sitten vasta kerrotaan laajemmin kun ja jos jotain kerrottavaa tulee...

Tsemppiä piiniskaverille!

Vierailija

ihmettelinkin jo minne katosit..Pikana tulin käymään netis nyt, palailen asiaan viel ajan kans.

Mahtava tietää että sinullakin luget jo 3päivää ennen siirtoa, en sitten soittanut edes klinikalle kun ne nyt kuitenkin tuli jo aloitettua ja kun huomenna joudun muutenkin soittaa. Limikset oli mulla kans 7,2 kpvä10, ja sen pitäis kans riittää vaikka paksumpikin vois olla.

Huomenna tosiaan JOUDUN sit soittamaan klinikalle, olen yrittänyt varautua myös pahimpaan vaikka yhtä pahaltahan se silti tuntuu, varautu siihen pahimpaan tai ei=/, täysi mysteeri vielä koko sulatuksen vaikutus mun alkioille, kestävätkö sitä lainkaan. Huomenna tietää jo vähän mihin suuntaan näyttäs menevän. Ei tää kivaa ole...

Nyt poistun hetkeksi mut palailen asiaan=).

Pitäiskö meidän aloittaa aivan uudella otsikolla uusi pino=), tämä mikä tässä on, on kenties vähän harhaanjohtava=)?

Mietippäs minkä alle pinoudutaan niin liityn heti seuraan, tai nostetaanko se kaukaisuuteen jäänyt PAS-seuranhaku taas esille, jospa se jostain löytyis=). Tosin, saattaa mun piinailut loppua jo huomiseen =(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat