ottaisitteko miehenne vankilasta palanneen narkkariveljen luoksenne asumaan viikoksi?

Vierailija

siis jos miehellä olisi sellainen veli

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

niin heitä se äijä pihalle! Kannattee riskeerata oma ja mahdollisten lasten turvallisuus miellyttämällä omaa miestään. Ei paljon hyödytä sitten enää tehä mitään jos satutat itsesi sen piikkiin ja saat siitä hivin tai muun vastaavan. Toisekseen se voi yhtä hyvin kutsua kaverinsa teille ilman minkäänlaista lupaa jos vain saa aineita. Ei narkkarin sanaan voi luottaa. On niille hoitopaikkoja ja apua tarjolla jos vain ite tahtoo eroon aineista.

Vierailija

Hänkin ihminen. Selvät säännöt ettei käytä huumeita teidän kotonanne. Ei avaimia ja rahat piiloon. Hyvässä kunnossahan veli heti vankilasta vapauduttuuaan. Myöhemmin eri juttu

Vierailija

Onneksi lähipiirissämme ei ole narkkareita. Juopot on muuten yhtä ärsyttäviä. Miehen kaveripiirissä on yks joka on välillä ihan deekiksellä ja se on joskus yrittäny änkeytyy meille " kylään" mä kyllä sanoin, että yksi yö olkkarin lattialla patjalla saa riittää ja sit ukko sai kuskata tyypin bussiasemalle.

Vierailija

nykyinen narkkari. Tai siis en ainakaan usko, että hän olisi aineista vapautunut. Itse oli sanonut miehelleni, että aikoo käyttää jatkossakin " silloin tällöin" eli taatusti on kohta taas pahemman asteen koukussa.

ap

Vierailija

No, mulla ei ole todellakaan tarvetta miellyttää miestäni, mutta en kai nyt tämän yhden viikon takia avioeroa ota! Hohhoijaa...

ap

Vierailija

otin tietämättäni pedofiilin kattoni alle! ja ex-mieheni " linnasta-linnaan" menneisyyskin paljastui onneksi ajoissa. lapsia ei luojan kiitos ollut.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

No, mulla ei ole todellakaan tarvetta miellyttää miestäni, mutta en kai nyt tämän yhden viikon takia avioeroa ota! Hohhoijaa...

ap

On sullaki mies jos avioero pitää heti ottaa jos et sen mielen mukaan pompi! Mites sitten jos satutat sen piikkiin ittes tai lapses? Juu narkkarin sanaan kannattaakin uskoa siinä miten kauan se teillä nurkis pyörii. Ja toki voi luottaa ettei teillä käytä niitä huumeita..

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Koetko että on mitään eroa ex-narkin tai nykyisen narkin välillä ?

Mä oon itse miettinyt paljon mikä on vastuu itsestä ja mikä vastuu vanhemmista ja sisaruksista. Kuka näistä sairaista vastaa ja auttaa jos ei omaiset. Ja sit on se oma jaksaminenkin.

Mä oon itse kokenut, että sen EIN sanominen on tosi vaikeaa jos ulkona on esim 27 astetta pakkasta.

En koe että noilla kahdella on eroa. Valitettavan moni ex-narkki palaa entiseen. :(

Tottakai suku on tärkeä, mutta jos olet itse vapaaehtoisesti itsesi huumeille alistanut niin minä en enää sellaista alkaisi hyysäämään. Narkkari EI OLE sama kuin sairas. Narkkari on narkkari omasta tahdostaan, sairaat eivät valitse omaa olotilaansa!

Ja kuten 10. jo totesi " Rahankiristäjiä oven takana, odottamattomia vieraita, häirintäsoittoja jne." niin siinä vaarantaa vain oman perheensä jos majoittaa narkkarin, olipa se sitten vaikka oma veli.

t.6

Vierailija

Teillä voi kohta olla oma elämänne ihan solmussa. Rahankiristäjiä oven takana, odottamattomia vieraita, häirintäsoittoja jne. Toivottavasti ei näin, mutta kannattaa pitää poliisin numero kännykässä, rahat piilossa ja hyvä huoli kotiavaimista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat