Minkä takia tupakoitsijat ei voi mennä 5 minuutiks muualle haisemaan sen jälkeen kun on käyny tupakalla?

Vierailija

Äiti on meillä ja koko talo haisee pitkin päivää kun se polttaa. Ja seisoo silmät tönkkönä kun sillä tosiaan menee päähään se. Olen lapsellinen ja pikkumainen mutta mua ällöttää! Se ei ota kuuleviin korviinsa vaan tulee aina samaan huoneeseen...

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

haju on hengityksen lisäksi vaatteissa, käsissä, hiuksissa ja ihan kaikessa. Eikä se pastillin ja tupakanhajun yhdistelmäkään mikään ihana todellakaan ole...

Kyse ei ole siitä, että pysykää kauempana jos haju ei miellytä. Bussissa, työpaikalla ym. on pakko olla samoissa tiloissa, ja se haju on jotain todella törkeetä.

Tupakoitsijat, olette ympäristöhaitta!

Vierailija

tiedostan tuon hajun. Itse sitä ei tietenkään kauheesti haista mutta kyllä mä haistan toisesta tupakoitsijasta jos en itse ole samaan aikaan polttanut. Haju on kauhee!! Mä yritän aina jos vaikka olen kylässä ja poltan niin hetken tupakoinnin jälkeen olla vielä ulkona että haju hieman laantuisi. Kotona kun käyn tupakalla niin tuntuu tosi pahalta jos lapset haluaa heti syliin halimaan kun haisen tupakalle. Ihana keskustelu kyllä, tästä saa taas lisää motiivia lopettamiseen! :) Mutsini lopettaa tämän kuun viimenen päivä niin voisinkin alottaa lakon hänen seuranaan. :) Pitää puhua mieskin mukaan.

Vierailija

ehkä minuutin pari, juuri sen takia että haju ehtisi hieman haihtua. Otan kurkkupastillin suuhun ja pesen kädet jotta haju haihtuisi niistäkin.

Enkä ole kertaakaan kuullut että " sä haiset ihan tupakalle"

Vierailija

esim. bussissa kun pysäkiltä viereen tulee ihminen joka on just röökannu, vieraalle kun ei oikein voi sanoa että menetkö muualle istumaan, haiset pahalle. Ei varmaankaan käy mielessäkään että joku voi esim. olla raskaana ja tupakanhaju oksettaa...

Tutulle ihmiselle voi sentään ainakin vihjata, jos suoraan ei kehtaa sanoa.

Vierailija

Suunnaton spurgun likaisuus haisee yhtä kamalalle.

Miettiiköhän tupakoivat naiset miten " ladylle" tuoksuvat?

Totta, ettei yletön hajuveden hajukaan ole nautinto, mutta sitä voi suihkaista yhden painalluksen vain vaikka oma nenä olisi turtunutkin siihen.

Säälin ihan kauheasti tupakoivien lapsia =( Mun mieheni isä poltti ja mieheni sanoi että muistaa aina inhottavan hajun isän ihossa.

Vierailija

Ei se pastilli hajua poista. Se haju ei tule pelkästään hengityksestä vaan tupakoitsijan hiuksista, vaatteista ja ihohuokosistakin. Ainoa keino poistaa haju olisi suihkussa käyminen.

Vierailija

Ei se pastilli hajua poista. Se haju ei tule pelkästään hengityksestä vaan tupakoitsijan hiuksista, vaatteista ja ihohuokosistakin. Ainoa keino poistaa haju olisi suihkussa käyminen.

Vierailija

Olen luullut olevani jotenkin poikkeuksellisen herkkänenäinen, kun tupakanhaju minua niin inhottaa (ja kyllä, joudun valitettavan usein menemään kauemmaksi, kun en kehtaa ihmisille sanoa heidän haisevan).

Vierailija

joku polttaa pysäkillä ja vetää viimeiset henkoset, astuu bussiin/ratikkaan/tms. ja puhaltaa vasta siellä ulos. Ja sitten tulee ja istuu viereeni haisemaan. Olen allerginen, tupakansavusta tulee pää kipeäksi ja kaiken lisäksi inhoan tupakansavua ja haisua muutenkin. Että vituttaa.

Ja joka pysäkillä polttavat.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat