Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vielä kerran Sara la Fountain

Vierailija

Olen nyt ihan avoimin mielin katsellut hänen ohjelmaansa eikä mulla ole mitän Saraa vastaan, mutta miksi hän itse tekee vain jotain naposteluruokia ja kutsuu sitten muita tekemään oikeat ruuat (japanilainen, intialainen)?

Herää todellakin kysymys että mikä on hänen todellinen keittotaitonsa? Jokin aika sitten oikein mainostettiin miten Sara valmistaa synttärikakun, kuitenkin hän vain pikaisesti koristeli sitä yhdessä muiden kanssa...

Kommentit (6)

Vierailija

Pop cornia ja voileipiä..? Niitä voin laittaa itsekin. TV:n kokkiohjelmissa toivoisin näkeväni joidenkin vähän vaativampien ruokien valmistusta, ja oppiakin ehkä jotain. Kokkikirjankin Sara on Iltasanomien nettisivun mukaan saanut kasaan, ihmettelen todella miten...

Vierailija

Tietty olisin mielelläni yhtä nätti, mutta samanlaiset keittotaidot olen oppinut jo yläasteen köksäntunneilla.

Saran keittiötyöskentely on tosi amatöörimäistä, hyvä kun veitsi pysyy kädessä ja kamat lentelee mtien sattuu. Ja tämä siis ammattilaisen silmin katsottuna, mutta samaa kommenttia olen kuullut muiltakin.

Uusimmat

Suosituimmat