Synnytyksen jälkeinen riita.......

Vierailija

Mies on ollut tällä viikolla töissä isyysloman jälkeen. Olen harjotellu arkea esikoisen ja kakkosen kanssa.

Mies oli tänään sitten ylitöissä puolituntia eikä ilmottanu siitä. Huolestuin ja ajattelin että se on karauttanu johonkin puuhun autolla. Olin vihanen sille ja huutamiseksi meni kun se tuli ovesta sisään.

Mies puolustautui sanomalla että on aina ennen ilmottanu ylitöistään..?

Sitten sanoi että menee reeneihin. Kiukustuin lisää ja mies sanoi että on ollu reeneissä viimeset puoli vuotta tiistaisin -joten kyllä mää tiedän niistä..! (Viimeajat reenit on hoitanu välillä joku muu kun en jaksanut iltoja yksin raskaana lapsen kanssa).

Mutta siinä tappelun ohessa selvisi että mies ilmeisesti on jättäny menemisiään pienemmälle mun vuoksi! Sanoi että koska mulla on sen menoja vastaan niin pääsee helpommalla kun ei mene.

Mulla on kamala olo!! Mää olen koittanu sanoa sille että menisi, mutta se vaan myhäilee että kerkiää sitten joskus tai väsyttää. Nyt tää on mun syytäni. Koska joskus saatan kiukutella sille sen menoista; kuten tänään sen harrastuksesta kun ilmotti tuntia ennen reenejä että ne on tänään. Joten mies ajattelee että mulla on jotain koko harrastusta vastaan!

Mää olen kamala ihminen, oon aina väärässä -mää olen meillä se joka pyytää kaikkea anteeksi, mies ei pyydä mitään anteeksi. Koska mies ei ole koskaan tehnyt väärin.

Mua ahdistaa jo valmiiksi se kun mies tulee, koska mun tässä pitää pyytää anteeksi! Mies ei vaan näe sitä että olin huolissani hänestä kun ei ilmota missä viipyy, tai ei näe siinä ongelmaa että kertoo menevänsä reeneihin tunnin kuluttua (ja mulla on kohoomassa sämpylätaikina).

Miten tälläsessä tilanteessa voi toimia??

Kommentit (7)

Vierailija

Väsyttää ja olis kiva jos oma mies jaksais edes koittaa ymmärtää.

Loukkaannuin vaan kun se ei välittäny ilmottaa.

Mutta kai mää vaan alistun ja pyydän anteeksi että ajattelin sen joutuneen onnettomuuteen.

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat