Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka maksaa päiväkodin/ perhepäivähoitajan kanssa tehdyt reissut? Esim. jos menevät nukketeatteriin?

Vierailija

Kyse siis lasten lippumaksuista.

Kommentit (6)

Vierailija

Meidän lapset aloitti syyskuussa pk:ssa ja tähän mennessä on maksetu 10¿ teatterista/lapsi ja 9¿ jostain toisesta retkestä/lapsi

Vierailija

Minä olen vienyt lapset ilmaisiin esityksiin lähes aina kun sellaisia on, ja onhan niitä aika paljon ollutkin! :) Muut retket maksan minä ihan oma-aloitteisesti, mikäli eivät hyvin kalliita (1-2e/lapsi, n. kerran pari kuussa) mutta jos on joku 5 euroa, niin teen vanhemmille kyselyn haluavatko meidän menevän. Tähän asti ovat aina maksaneet mielellään ja olleet valmiita maksamaan noista pienemmistäkin.

Kunnallisen puolen tai päiväkotien asioista en osaa sanoa, mutta ymmärtänette kai että perheille muutama euro lisää ei ole juuri mitään, mutta jos hoitaja joutuisi maksamaan esim. neljä lasta sisään á 5e (plus itsensä!) niin äkkiä tulee kalliiksi. Tällä alalla ei palkat päätä huimaa muutenkaan. Vanhemmat ovat poikkeuksetta olleet siitä hyvillään, että käytän lapsia erilaisissa esityksissä ym.

Olisi kiva jos kaupunki tukisi muitakin retkiä, kuin ainoastaan kunnallisen puolen. Olen silti pyrkinyt siihen että omat hoitolapset eivät ainakaan vähemmälle jäisi. Sydämellään tätä työtä tekee, ei kukkarolla.

Vierailija

Tähän asti ollaan maksettu 3e/lapsi näytelmästä ja 5e/lapsi muskarista. Ei siis hurjan kalliita juttuja, mutta hämmästytti kuitenkin, että tulee ylimääräisiä maksuja koko ajan.

Uusimmat

Suosituimmat