Miten joku voi käyttää ei-siivellisiä kuukautissiteitä??

Vierailija

Mieheni oli vahingossa ostanut siteitä, joissa ei ole siivekkeitä. Heti menee side rullalle pöksyissä ja pikkuhousun reunat on täynnä verta. Pystyykö joku muka pitämään tämmöisiä siteitä??

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Side pysyy hyvin paikoillaan eikä mene ryttyyn ja kyllä, verikin on siinä viirumaisena.. Inhoan siivekkeitä jotka jäis näkyviin pikkuhousuista!

Vierailija

Mulla siivettömät pysyy kyllä paikoillaan, mutta pikkuhousun sivut menevät ihan vereen. Sitten kuukautisten loppupäivinä voin kyllä käyttää siivettömiä, kun vuotoa on vain vähän.

Vaikuttaa siltä, että kovin ollaan erilaisia vuotajia kaikki...

Vierailija

Usein oon sotkenut vaatteeni,kun veri on lähtenyt siivekkeitä pitkin pikkuhousujen väärälle puolelle. Kai mä oon sitten jotenkin outoa tekoa... :)

Vierailija

kyllä ne minulla pysyy ihan paikallaan ja alushousutkin pysyy puhtaana. Miten paljon te oikein vuodatte jos alushousujen reunatkin menevät likaisiksi? Minä olen aina ihmetellyt miten kukaan voi käyttää niitä siivekkeitä

Vierailija

Käytän sekaisin kummankinlaisia (kuukautiskupit ja tampponit ei ole " mun juttu" ) ja minusta niissä ei ole oikein eroa. Riippuu oikeastaan vähän pikkuhousuista. Joissakin, joissa se keskikappale on kapea, siivellinen on parempi, kun taas mammamallisissa minusta taas siivetön.

Vierailija

mutta side tosiaan menee heti keskeltä ruttuun ja veret on sivulla. Ei kai pimppakaan niin kapea ole, että veri jäisi vaan keskelle ohueen suiruun.

Vierailija

Lainaus:

Usein oon sotkenut vaatteeni,kun veri on lähtenyt siivekkeitä pitkin pikkuhousujen väärälle puolelle. Kai mä oon sitten jotenkin outoa tekoa... :)

Ne siivet toimivat liukumäkenä housujen väärälle puolelle!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat