Ehkäisyrengas? Onko kellään? Kokemuksia?

Vierailija

Kommentit (14)

Vierailija

Nyt toka menossa. Ekan renkaan yhteydessä oli välivuotoa, mikä on ihan normaalia. Minusta se on kätevä ja ainakin mulla se on pysyny siellä missä sen kuuluukin pysyä, eikä tunnu yhdynnässä. Tosin haluja se on vähentänyt, mutta samoin mulle kävi aikoinaan pillereidenkin aloituksen yhteydessä.

Vierailija

ihan hyviä kokemuksia nuvaringistä. Helppo ja huomaamaton, mulla on kännyssä muistutukset poisotosta ja uudesta renkaasta.

Ei suurempia sivuvaikutuksia..

Vierailija

En tykännyt.

Ei pysynyt paikoillaan,joka päivä sai työnnellä syvemmälle..Läpäisyvuotoa oli tyhjennysvuodon välissä useita kuukausia..Ei kiva! Sain myös virtsatietulehduksen..varmaankin johtui juuri tuosta renkulasta..Tai siitä kun joutui räveltämään tuolla alapäässä niin usein..Normaalisti kun en alapäätäni päivittäin törki. :)

Niin ja olin myös älyttömän itkuinen jai itsetuho-ajatuksinen koko tuon kokeilun ajan..

No täähän on tietysti yksilöllistä,mulle ei vaan sopinut.Siirryin takaisin pillereihin..Pakko jotain ehkäisyä käyttää..

Vierailija

Huonoja vaikutuksia ei tullut ja tykkään myös siksi ettei hormonit kulje koko elimistön kautta vaan imeytyy ihon läpi käyttöön. Voi laittaa vaikka kankkuun, alavatsalle, selkään tai käsivarteen, mutta ei rintoihin. Huomaamaton ja ihonvärinen, hinta n.13e / kk

Nimeltään Evra.

T. nro3 =)

Vierailija

Mulle sopi ne laastarit hyvin muuten muttei pysynyt mun ihossa kiinni. Viikon sisällä meni kolme laastaria, turhan kalliiksi meinaa tulla. Mä yritän olla optimistinen tuon renkaan suhteen, tarkoitus olisi aloittaa ens viikolla..

Vierailija

otin mieluummin evra ehkäisylaastarit sillä en halua mitään vierasesinettä emättimeeni. pelkään sen keräävän bakteereja ja näin altistavan tulehduksille joita muutenkin helposti saan. =(

Vierailija

pois jopa 3 tunniksi. Meillä kyllä on pysynyt paikoillaanXD

Vierailija:

Lainaus:

kiinni munaan, nauruks menis kyllä.

Mutta voisko tuon renkaan ottaa pois rakastelun ajaksi?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat