G: koska ja miten OLET PÄÄTYNYT AV:LLE??

Vierailija

minä vuonna 2001, Espoossa ollessani välivuotta pitämässä.. työkaverit roikkuivat av:lla ja kirjoittelivat kaikkee pöljää.. Sillon ei muuten oltu Porvoosta eikä provoja, vaan TROLLEJA...

ET TERKKUJA vaan secun respoille;)

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

elokuussa ollessani viimeisillani raskaana. Olin aina kaynyt vaan Suomi24-sivuilla ja siella oli kerran linkki tanne. Muutamat ekat kuukaudet kavin vain vauva-palstalla, kunnes eksyin tanne...

Ainakin 3-5 kertaa viikossa kayn taalla lukaisemassa ja joskus myos kirjoittelemassa...

Vierailija

saa laittaa vähäks aikaa aivot narikkaan:)

mun mies käskee aina kysyä jotain mitä ihmeellisimpiä tietoja täältä... turha soitella pitkin maailmaa ja virastoja kun täällä tulee vastaus 2 sekunnissa!

t. ap

Vierailija

Palstailin jo vanhalla vauvalehdellä, mutta en muista kauanko siitä on aikaa..

Edelleenkään mulla ei ole lapsia, mutta vauvakuume jyllää yhä.

Vierailija

Lapsen syntymän jälkeen oli parin vuoden tauko. Kun aloin odottamaan kolmosta 2001 joulukuussa, palasin ja siitä lähtien olen ollut vakkari palstalla.

Vierailija

Sitä ennen olin noin vuoden verran lueskellut odotus-, synnytys- ja vauvapalstoja, ne kun olivat mulle ajankohtaiset, mutta en ollut tullut kurkanneeksi tänne. Eipä varmaan olisi tarvinnutkaan.

Vierailija

mulla oli hirvee vauvakuume ja laitoin googleen hakusanaksi " vauvakuume" ja minne se minut lennättikään; vauva-lehden silloiselle keskustelupalstalle nimeltä vauvakuume. Pitihän se sitten aihevapaallakin joskus käydä ja niitä käyntejä tuli vaan koko ajan enemmän ja enemmän. Nyt täällä pyörin lähes päivittäin. Säälittävää...

Vierailija

Ekana olin vauva-palstalla joskus 99 ja toisen lapsen syntymän jälkeen palasin palstailemaan 04, mutta nykyiset rekisteröitymiset niin vaikeita, että siirryin av-puolelle. Käväisen välillä muillakin palstoilla, lähinnä asumispuolella.

Palstailen vain töissä ollessani, en kotioloissa :D) Täällä kyllä on selvästi paljon kotiäitejä, olenko vähemmistössä?

Vierailija

ekana roikuin tuolla vauva palstalla ja vahingossa kurkkasin tänne ja tänne sitä on sitten sen jälkeen jumitettu :D

täällä voi purkaa paineita ja mies aina kyselee täältä tietoja ne saa niin nopeasti =)

AV RULETTAAAAAAAAAA ;D

Vierailija

Se oli tämän uudistuksen jälkeen. Heti silloin. Olin vain käynyt aktiivisesti vauvapuolella ja tapailinkin silloin porukoita. Kuitenkaan ei tämä puoli enää kiinnostanut, ku ei ollut mitään mihin verrata.

Muilla oli niin erilainen elämäntilanne ja avauksetkin olivat, " milloin lapsesi oppi konttaamaan kävelemään" ja sellaista hehkutusta. Olin varmaan katellinen, koska lapseni osoittautui erityislapseksi, enkä voinut hehkuttaa omaa lastani. Into vauvapuolen avauksiin lopahti.

Sen sijaan saan valtavasti mielihyvää tätä palstaa lukiessani. Saan joka päivä kunnon naurut tappeluista. Totuus on ,että nautin tästä palstasta suunnattomasti.

Vierailija

Onkohan täällä muita yhtä kauan roikkuneita?;)

Silloin oli vain yksi palsta ja sielläkin kesti viestin näkyviin tuleminen n. 20 min.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Alkuun olin koukussa mutta en onneks enää:). Riittää että käyn pari kertaa päivässä

kaksi kertaa PÄIVÄSSÄ av:lla, mutta ET OLE KOUKUSSA.. etpä vissiin.. :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat