JOULULAHJAVINKKEJÄ?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heh, oon aika aikaisin liikkeellä tän asian kanssa mut kun la on just sopivasti viikkoa ennen joulua niin oon ajatellut hommailla kaiken valmiiks hyvissä ajoin, ettei ainakaan jäisi sit ostamatta sen vuoksi et makaa sairaalassa...=)

Eli millaisia lahjoja vois ostaa " vanhuksille" eli siis tuleville mummille ja papalle, joilla on jo kaikki " tarpeellinen" ...?

Haluaisin ostaa jotain hyödyllistä ja mukavaa " käyttötavaraa" tai sit jotain " mummi ja vaari" - krääsää myös...ehkä...en tiiä!!!

Ja sit tietysti pitäis tulevalle isillekin keksiä jotain kivaa...

Mut onko muita jotka painii joululahjapulmien kanssa jo vai oonko ainoa jo " höyrähtänyt" ? =P

äispä ja piskuinen 33+0!!!!!!!!!<3

Kommentit (4)

Vierailija

niin tietysti sormet syyhyää jo lahjojen kimppuun =) MUTTA. Kun lahjat on aina ostettu veronpalautuksilla, ja nehän tuloo vasta joulukuun alussa. Tänä vuonna ei taida kauppojen jouluryysis innostaa, kun vaavin pitäis syntyä marraskuun puolivälissä (tai tätä menoa siirtyy joulukuun alkuun). Pienen vauvan kans kaupan ryysiksessä... uh mikä ajatus! Niimpä on tuumittu, että jospa isovanhempia ei lahjottaisi tänä vuonna ollenkaan. Varmasti ymmärtävät kun etukäteen sanomme asiasta, ja vastaavasti toivomme että myöskään meitä ei tarvitse lahjoa, ainoastaan vauvalle voivat antaa jotain jos haluavat. Ukolle sen sijaan pitäis keksiä jotain ja sen lahjan ajattelin ostaa tässä piakkoin - kunhan ensin keksin että mitä ostan! =D

Kitty rv 36+5

Vierailija

Ai aikaisin vai ;) itse ajattelen joulua joka vuosi viimeistään elokuussa ;) Siihen asti kun on synttäreitä ajateltavana ;)

Sulla on sentään järkevä syy ajoissa oloon ;)

Meillä kolmas tulossa vuoden vaihteessa, eli ehkä mullakin tällä kertaa " hyvä syy" touhottamiseen ennen lumentuloa ;)

(kylläpäs noita virnisteleviä hymiöitä riittää)

Meillä kun on ne kaksi lasta jo ennestään, niin tänä vuonna saavat maalata kangasväreillä tyynyliinat isovanhemmille. Aiemmin on ollut jalanjälkimagneettia ja kauppakassia (lasten taideteoksilla koristeltu) ja... Isi sai ennen ekan lapsen syntymää t-paidan, johon olin piirtänyt isän ja lapsen kulkemaan käsikkäin (laatikko-ukkoja, kun ei taidot riitä aidon ihmishahmon piirtämiseen).

Jos teillä eka kyseessä suosittelen ehdottomasti " mummu&pappa krääsää" ! Samoin isillekin voi jotain tulevaan liittyvää. Oletko jo koonnut " isyyspakkauksen" ? Siitä löytyy sisältövihjeitä, kun käytät haku-ohjelmaa tuolta ylempää.

Itse ostin kerran vanhemmilleni Isovanhempien kirjan (tai jotain siihen suuntaan), joka on täytettävä kirja - siis isovanhemmat täyttää tiedoilla omasta elämästään. Meidän vaan eivät ole vielä saaneet aikaiseksi täyttää...

Ja onhan noita sivustoja, joilta saa tilattua t-paitaa mummu-tekstillä yms. Ainakin yksi, mutten tietenkään muista mikä. Isille voisi tulevaa ajatellen hankkia http://www.mentalwear.fi sivuilta " isi on todella väsynyt" t-paidan (ja äidille itselleen " äiti on vähän väsynyt" -paidan)...

Vierailija

Seppälästä löytyi T-paitoja joissa Daddy Cool tai Grandaddy Cool -tekstit. Olisi saanut kolme kärpästä yhdellä iskulla; lahjat sekä tulevalle isille että molemmille " papoille" . Mutta en oikein tykännyt niistä t-paidoista, vaikka idea oli hyvä - jos olisivat olleet halvempia olisin silti ottanut, mutta 15 ¿ oli liikaa. Ehkä teen itse tietokoneella mieleiset ja käyn painattamassa fotoliikkeessä.

Jos olisi mustesuihkaritulostin niin voisi printata itse silityskuvia t-paitoihin, mutta lähipiirissä kaikki ovat jo siirtyneet laser-aikaan, höh :/

Kummilapsille olen jo ostanut lahjat, mutta muuten pakka levällään. Tekisi mieli tilata ainakin osa lahjoista netistä, niin ei tarvitsisi lähteä kaupungille ison vatsan kanssa hikoilemaan... Amazonista löydän aina hurjasti kiinnostavia kirjoja (tai vaikka Akateeminen.com:ista), mutta jotain muutakin olisi kiva tilata kuin kirjoja.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat