JOULUNODOTUSTA galluppi....miten valmistaudut?

Vierailija

Minä ikuisena jouluihmisenä, mietin jo joulun tuloa, ihania jouluruokia ja joulukorttien lähettämistä....ihanaa kun joulu taas tulee.

Kommentit (6)

Vierailija

Lainaus:

mihin aijotte matkustaa?

Ekan kerran tuon perheeni Suomeen joulunviettoon, mummolaan, mikä on tietenkin kivaa ja jännää, ja tullaan ajoissa, niin että ehditään auttaa mummolassa joulunlaittoa. On vaan haikeaa, kun jää ne omat joulurutiinit ja paikalliset (englantilaiset) joulujutut sitten välistä.

Vierailija

Olen miettinyt lahja-asioita ja muutamille läheisille lähetän joulukortitkin (en jaksa lähteä siihen korttirumbaan, jossa joka kumminkaimalle pitäisi lähettää). Ollaan sovittu, että kotiin ei tule kuusta eikä mitään. Meille tulee talonvahti joulun ajaksi, mutta hän ei vietä joulua, niin että mitäpä turhaan koristelemaankaan. Vähän masentaa. On ihana päästä tuolle matkalle, mutta mielelläni laittelisin kotiinkin joulua...

Vierailija

Mä taas en ikipäivänä voisi olla joulua poissa kotoa. Joulun odotukseen kuuluu korttien askartelu, lahjojen katselu jo nyt, kynttilöiden polttaminen, kuuntelen joululauluja, ja muuten vaan haaveilen joulun tunnelmasta =)

Rakastan joulua!!!!!!!

Vierailija

Olen innoissani plärännyt joululehtiä ja miettinyt mitä ihania koristeita kotiin värkkäisi, täytyy vielä luonnosta hakea materiaalia ennenkuin lumet tulevat

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat