Miten jotkut jaksaa hössöttää joulua?

Vierailija

Kommentit (4)

Vierailija

Meillä on joulu aina vietetty omassa kotona, vain oman perheen kesken. Kun kuuntelee muita, niin se taitaa olla meidän avain onneen. Jos pitäisi sukulaiset ravata ympäriinsä ja riidellä vuosittain siitä, kumman mummon luo mennään, niin menisi kyllä tämäkin ihana juhla pilalle. Ei kiitos sanon minä!

Vierailija

Sairaan helppoa.

En minäkään mitään karjalanpaistia kävisi laittamaan pipareista nyt puhumattkaan, jos joku päivä koittaa se joulu, että itte tarttis ne tehdä. Sitten varmaan ostaísin valmiina.

Vierailija

Mä rakastan joulua ja sen odotusta! Meillä on niin ihana tunnelma jouluna että se on vaan kertakaikkisen ihanaa. MUsta on ihanaa tehdä joulukortteja ja suunnitella ja paketoida joululahjoja. Pienenä olisin aikuisena tahtonut mennä joulupukille töihin paketoimaan lahjoja ja kurkistelemaan koteihin onko kilttejä lapsia! ;)

Ja musta on ihanaa että mä oon löytänyt tämän jouluinnon ja lapsenmielisen taikuuden niin monen vuoden jälkeen! Mä rakastan sitä!

Vierailija

Mä rakastan joulua ja sen odotusta! Meillä on niin ihana tunnelma jouluna että se on vaan kertakaikkisen ihanaa. MUsta on ihanaa tehdä joulukortteja ja suunnitella ja paketoida joululahjoja. Pienenä olisin aikuisena tahtonut mennä joulupukille töihin paketoimaan lahjoja ja kurkistelemaan koteihin onko kilttejä lapsia! ;)

Ja musta on ihanaa että mä oon löytänyt tämän jouluinnon ja lapsenmielisen taikuuden niin monen vuoden jälkeen! Mä rakastan sitä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat