Voi, voi. Alan olla tosi väsynyt miehen mustasukkaisuuteen..

Vierailija

Olen ihan lopussa, kun aina jos olen lähdössä jonnekin niin 1-2 viikkoa enen alkaa jankutus mun menemisestä..meneekö sulla myöhään, aiotko jutella/katsoa jonkun miehen kanssa jne. Olen niin hiilenä tähän, etten enää kestä yhtään sinne päin osuvaa sanakaan. Muuten ei ole mustis ja hyvä mies, mutta tuo mustasukkaisuus syö tätä liittoa.

Aina jos on jotain menoa tiedossa niin en viitsisi kertoa, kun alkaa sama niin vanha ja TUTTU ralli uudestaan. Ikinä en ole miestäni pettänyt ja aika harvoin on menoa. Mistä helvetistä voin tietää edes ennen ku olen lähtenyt moneltako tulen kotiin??Seksi ei nappaa yhtään, kun siitäkin on jotenkin tullut likaista mun mielessä tämän mustasukkaisuuden myötä. Taidetaan olla finaalissa tässä suhteessa!

Kommentit (14)

Vierailija

että petin häntä työkaverin kanssa takahuoneessa, mikäli en tullut suoraan töistä kotiin. Hän otti hirmuiset raivarit, jos vaikka tokaisin, että " onpa tuo Brad Pitt söpö" . jne...

Taustalla oli miehen äärettömän huono itsetunto. Eikä asiaa parantanut , että hänen exänsä petti häntä miehen parhaan kaverin kanssa. Mutta luulisi, että aika parantaa haavat. Hänellä kävi päin vastoin; hän rupesi vainoharhaisemmaksi. Penkoi kaappini ja laukkuni, luki postini ja puhelimeni. Ja lopulta kuvaan astui väkivalta.

Viiden vuoden jälkeen tajusin lähteä.

Ap:n kanattaisi nyt miettiä tilanteensa todella tarkkaan. Mustasukkaisuus ei ole helposti parantuvaa lajia. Ainakaan se ei parane itsestään. Nosta kissa pöydälle ja kerro miten asia rassaa sinua ja suhdettanne. Josko äijä heräisi.

-s-

Vierailija

Jos mies on tosi mustasukkainen, siinä voi olla jo psyykkisiä ongelmia taustalla. Niihin liittyy ylenpalttista mustasukkaisuutta, johon ei voi vaikuttaa millään järkiselityksillä. Pitäisiköhän miehesi hakeutua hoitoon esim. mielenterveyskeskukseen tai psykologille?

Vierailija

että mies luuli mun käyttävän päivisin kotona rasvaa peppuni liukasteeksi ja annan päivät pitkät miehille persettä!Syy oli se kun aloin pitämään yöpöydälläni rasvapurkkia jalkojen rasvaukseen.Musta oli vaan paljon kätevämpää rasvata jalat vasta sängyssä just ennen nukkumaan menoa,ettei tarvi niillä rasvaisilla jaloilla vielä tassutella ympäri kämppää!Nyt tää jo näin kirjotettunakin naurattaa,mutta ei silloin!Ja tää oli vaan yksi esimerkki!ja mainittakoon vielä,että todellakin jätin sen sian!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat