Sana KEINOhedelmöitys on vastenmielinen. Keinoja kaihtamatta

Vierailija

mahotkin pitäisi raskauttaa vai?

Koko hoitomuoto pitäisi kieltää kaikilta, jotka eivät kykene lisääntymään ja hedelmöittymään/hedelmöittämään luonnollisesti.

Lesboparien on turha itkeä. Riitää että jompikumpi naisista iskee muutaman illanilon kuppilasta jokusen kerran niin johan on raskaana.

Samoin avioparit. Jos nainen on maho. Mies erotkoon ja etsiköön hedelmällisen naaraan rinnallensa.

Ja jos mies on tuhkamuna, mikä estää naista käymässä panolla vieraan

kanssa. Kertomatta miehelle mitään., tai sitten erotkoon nainenkin ja etsiköön hedelmälliseen uroon.

Homoilla taas ei ole mitään vaihtoehtoja, eikä tartte ollakkaan.

Mitäs on homoja. Ei niille edes lapset kuulu.

Hedelmöityshoitoja ei siis tarvita missään olosuhteissa.

Katoskaas kaikkia ei ole luotu lisääntymään.....

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

en sitä keneltäkään (paitsi hulluilta, pedofiileiltä jne.) haluaisi kieltää. En voi edes kuvitella sitä tuskaa mitä kokee ihmiset, jotka eivät pysty saamaan lapsia. Sillä kaipuulla ei varmaan ole rajaa.

Mutta kyllä moni varmasti ap ajattelee niin kuin sinäkin ja täytyy myöntää, että tieteen sekaantuminen asioihin ei minustakaan ole pitkälle vietynä hyvä asia, jos aletaan tekemään geenijuttuja tai päättämään lapsen sukupuoli jne.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

kustantamaan meille adoptiolapsen?

Tiedätkö paljon adoptoiminen maksaa? Montako adoptiolasta itselläsi on?

Elätättekö te minun lapsiani? Ette, joten en minäkään kustanna teidän lapsianne.

Tiedän, että lapsen adoptoiminen on kallista, ulkomailta. Mutta eihän noi hedelmöityshoidotkaan ilmaisia ole!

Vai pitäisikö meidän luomusti lisääntyvien vielä maksaa teidän hedelmättömien hoidotkin??? Tsiisus!

Minulla ei ole yhtään adoptiolasta. Ei ole tarvinnut adoptoida kun olemme saaneet lapsia kolme kappaletta ihan omin avuin, ja tarkoituksena on vielä pari lasta tehdä.

Vierailija

Kun ei se perinteinen laji suju, niin on muitakin KEINOJA.

kiva ap:lle, että hänellä on homma sujunut mutkattomasti, sillon on helppo narista toisten vaikeuksista kun empatiaa annettu lusikalla (...silloin ei voi kauhalla vaatia:).

valitettavasti ap on myös tietämätön ja ehkä jopa vähän yksinkertainen...nimittäin:

homot saavat koko ajan lapsia. Yhdessä naisten kanssa, ihan niin kuin heteromiehetkin! Ja jos klinikkahoidot kiellettäisiin naispareilta ja itsellisiltä naisilta, niin mikään pakko ei ole baarista iskeä av-mamman vätysmiestä. Kun sen inseminaation voi tehdä ihan kotioloissakin, kunhan vain yhteistyökumppaneita löytyy.

Vierailija

Kieltää pitäis kokonaan. Kunpa vaan joku tekis tästäkin aloitteen kansanedustajille. Taidankin itse ottaa yhteyttä oman alueeni edustajaan..

Vierailija

Miksi häpeäsisin. Sehän on minun mielipiteeni.

Lapset on tehty ja elämää nähty.

En itsekään voisi ottaa ikinä adoptiolasta.

En vaikka maksettaisi. Väkisin en ketään ryhtyisi rakastamaan.

Päätin jo nuorena, että jos omia en saa olen sitten ilman lapsia.

Lapset eivät ole näes kaikille pakkomielle.

Kun lapsia avioliitossani sitten suotiin, olin iloinen.

Pakkokeinoin ja keinohedelmöityksiin en olisi koskaan ryhtynyt.

Mun osani oli saada lapsia. Mitä sitten. Kaikille sitä iloa ei suoda niinkuin ei lottovoittoakaan.

Vierailija

...mutta olen kanssasi samaa mieltä. En kannata hedelmöityshoitoja MISSÄÄN tilanteessa.

On luonnotonta, että vauvat tehtäisiin labran pöydällä ja osa vauvoista heitetään pakastimiin odottelemaan elämänsä alkua.. ja lopulta laitetaan kasvamaan äidin masuun vuosien päästä hedelmöittymisestä. Tai heitetään roskiin.

Kamalaa.

Maailmassa on miljoonia lapsia, jotka elävät kurjissa olosuhteissa ilman rakastavia vanhempia. Ne, jotka eivät pysty lisääntymään, saisivat adoptoida näitä lapsia eikä tehtailla labroissa luonnonoikkuja.

Vierailija

Kutsutte ihmisiä mahoiksi sun muuksi, haukutte viattomia, kaikin puolin täysin normaaleja terveitä lapsia luonnonoikuiksi. Eikö teitä yhtään hävetä?

Käyttäydyttekö elämässänne muutenkin näin? Toivotatte syöpään sairastuneelle naapurillenne tuskallista kuolemaa ja ilkutte kaverillenne, jonka lapsi vaikkapa jää auton alle? Oletteko täysin empatiakyvyttömiä?

Lapsettomuus on iso kriisi ihmisen elämässä, niin syvälle on meihin koodattu tarve lisääntyä. Jotkut jäävät pysyvästi lapsettomiksi ja kantavat siitä valtaisaa surua koko elämänsä. Miksi pitää lyödä lyötyä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat