Mihin näistä maista muuttaisitte: Ranska, Saksa, Belgia vai Luxemburg?

Vierailija

Perusteluja, kiitos.

Kommentit (8)

Vierailija

Siellä on suomalaiselle helppo asettua ja vaikka kielitaito ei olisi niitä parhaimpia, niin pikkuvirheet annetaan anteeksi. Minusta työelämään oli helppo päästä, vaikka puhutaan että siellä on huono työtilanne. Ja ennenkaikkea, jos ei olisikaan varakas, niin sieltä saa keskiverto perhekin ihanan suuren auton=) Se mikä maksaa Suomessa 36000euroa, saa Saksasta 15000eurolla! Joulumarkkinat ja Send!!

Vierailija

Mutta kysymyksesi olikin vaikeampi kun pyysit perusteluja. ;=DDD

Ei mulla erityisiä perusteluja ole. Olen vain aina kuvitellut joskus asuvani ullakkohuoneistossa Pariisissa ja näkymät ois tietenkin riemukaarelle. Tuli joskus koulu aikanakin luettua 5 vuotta ranskaa, sitä ois ihanaa joskus käytännössä käyttääkin.

Vierailija

Osaan kieltä, pidän maasta (oon käyny 4 kertaa) ja jopa ihmisistä ;) Ihania kulttuurikohteita, ja varsinkin Pariisissa.. Menisin heti jos saisin miehen mukaan!

Vierailija

Samoin Saksaa ja Ranskaankin. Olen tosi sopeutuvainen, eikä mulla ole ollut ongelmia missään noista maista. Kielitaidonkin pystyn hankkimaan tarvittaessa - kun on pakko, oppii paremmin kuin vain huvikseen. Kokemusta on jo :)

Vierailija

lisäisin vielä että ruokaostoksiin ei mene niin paljon rahaa kuin Suomessa.

Ja toi saksan kieli on tosi helppo oppia ja tulee tosiaan ymmärretyksi vaikka puhuiskin vähän murtaen,toisin kuin vaikka ranskan kieli,jota noissa muissa puhutaan.Ja saksa on lapsiystävällinen maa ja terveydenhoito on paaaljon parempaa kuin Suomessa.Ihan yllätyin kun tänne tultiin,kun oon aina ollut siinä harhakuvitelmassa että Suomessa on kaikki niin hyvin,terveyshuolto ja kaikki.Mutta yllätys täällä kannattaa vaikka sairastella,niin hoitoa kyllä heti saa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat